גינדי במגעים עם מוסדיים לשותפות בשרונה מרקט

בגינדי טוענים כי שווי פרויקט שרונה מרקט מוערך ב-436 מיליון שקל, והחניון שיוקם תחתיו ב-94 מיליון שקל

חברת גינדי החזקות, המשווקת בימים אלה את מתחם "שרונה מרקט" שבבעלותה, מנהלת מגעים ראשוניים למכירת אחוזים בפרויקט עם גופים מוסדיים, כך נודע ל"גלובס".

פרויקט שרונה מרקט כולל 8,700 מ"ר שטחי מסחר וחניון, הממוקמים למרגלות פרויקט המגורים "שרונה", שגם אותו מקימה גינדי החזקות הכולל שלושה מגדלים בני 324 דירות, ונמצא לקראת סיום. מתחם השוק שצפוי להיפתח בקיץ 2014 יכלול 85 עסקים. בגינדי החזקות טוענים כי עד עכשיו שיווקה החברה 80% מהעסקים הצפויים לאכלס את מתחם שוק שרונה, וצופים כי סך ההכנסות מהשכרת 100% השטחים במתחם יניבו לחברה הכנסה של 3.2 מיליון שקל בחודש, וכ-40 מיליון שקל בשנה.

בגינדי טוענים כי שווי פרויקט שרונה מרקט מוערך ב-436 מיליון שקל, והחניון שיוקם תחתיו ב-94 מיליון שקל. בסך הכול מוערך שווי הפרויקט כשיושלם ויאוכלס ב-530 מיליון שקל. החניון עצמו צפוי להניב לחברת גינדי 656 אלף שקל בחודש.

כמה גופים מוסדיים אישרו ל"גלובס" כי בשבועות האחרונים גינדי החזקות מעניינת אותם ברכישת חלקים בפרויקט, לפי שווי מלא של הפרויקט. "מדובר בפרויקט יזמי מעניין אך גינדי החזקות דורשת מחיר כאילו מדובר בפרויקט מניב ומוכח".

בגינדי החזקות מכחישים כי החברה מעניינת ביוזמתה גופים מוסדיים בפרויקט, ומבהירים כי לחברה אין עניין למכור את הפרויקט במלואו, אלא להמשיך להחזיק לפחות ברובו כנכס מניב.

דובר גינדי החזקות מסר כי "כמה גורמים מוסדיים פנו לחברה על מנת להיכנס כשותפים בשרונה מרקט. החברה רואה בנכס נכס אסטרטגי ובשלב זה אין להם כוונה להכניס שותפים לפרויקט".