סיוה מרחיבה את הסכם השת"פ עם Spreadtrum

ספקית טכנולוגיית השבבים הישראלית תספק ל-Spreadtrum טכנולוגיה שמיועדת גם לעיבוד קול ושיחות במכשירי טלפון ניידים, מעבר לטכנולוגיה המקורית של החברה שמיועדת לשליטה וניהול אותות התקשורת האלחוטית שמגיעים לטלפונים

ספקית טכנולוגיית השבבים, סיוה, מודיעה על הרחבת שיתוף הפעולה עם ענקית השבבים הסינית Spreadtrum. סיוה תספק ל-Spreadtrum טכנולוגיה שמיועדת גם לעיבוד קול ושיחות במכשירי טלפון ניידים, מעבר לטכנולוגיה המקורית של החברה שמיועדת לשליטה וניהול אותות התקשורת האלחוטית שמגיעים לטלפונים.

Spreadtrum, שהיא אחת מהלקוחות הישירים הגדולים של סיוה, היא ספקית מרכזית של שבבים עבור צ'יינה מובייל - ספקית השירותים הסלולרית הגדולה בעולם - כאשר שבבים אלו מבוססים גם על הטכנולוגיה שמגיעה מסיוה ועבורה משלמת Spreadtrum תמלוגים במיליוני דולרים בשנה.

ההסכם הנוכחי מרחיב את שיתוף הפעולה עם הטכנולוגיה שמיועדת לצורך עיבוד אותות התקשורת של הדור הרביעי (LTE). במסגרת זו אמורה הטכנולוגיה לבצע לא רק את העיבוד של התקשורת שעוברת על גבי המודם בטלפונים (Baseband) אלא גם לספק המרה של הקול שעובר על גבי הפס הרחב, וכך להפחית צריכת אנרגיה ולספק ביצועים משופרים.

למרות שמדובר בבשורה חיובית יחסית לסיוה , אחרי תקופה לא קלה עבורה, מניית החברה הגיבה אתמול בירידה של 0.7% במסגרת המסחר בנאסד"ק לשווי חברה של 329 מיליון דולר.