יחימוביץ': "ברנע כינה אותי כלבה וזונה; הוא אשמאי זקן"

יו"ר האופוזיציה מאשימה את העיתונאי נחום ברנע בשוביניזם בגין הטור שפרסם ב"ידיעות אחרונות", בו השתמש בביטוי "יחימו-ביץ'" ■ "ביץ'. כלומר כלבה וזונה גם יחד. ככה, לא בטוקבק אנונימי. בטור מכובד בעיתון. בלי למצמץ"

שלי יחימוביץ' נגד נחום ברנע - סיבוב שני: יו"ר האופוזיציה תוקפת את העיתונאי נחום ברנע בגין הטור שפרסם ב"ידיעות אחרונות", בה הזכיר את הביטוי הנלעג "יחימו-ביץ'", מלשון "bitch".

"ביום שישי נחום ברנע שוב לא הצליח להתגבר על יצרו", כותבת יחימוביץ'. "בטור האחרון שלו ב'ידיעות אחרונות' הוא כותב עליי כמו שלא היה מעז לכתוב לעולם לו הייתי ראש אופוזיציה ויו"ר מפלגה גבר. עם נשים, ובעיקר נשים חזקות, ברנע מאבד את זה, ולא בפעם הראשונה... בהזדמנות אחרת טען שהצגתי את עצמי כ'אובייקט מיני בוטה' (אני! אוביקט מיני בוטה! מה לעזאזל עבר לברנע בראש?) והסביר בכך למה נשים נאנסות (כי הן מזמינות את זה). הרשעתו של קצב ציערה אותו אז מאוד.

"יש לו עוד נטייה חסרת מרפא: לגונן תמיד, אבל תמיד, על המושחתים ביותר. להעמיד את טורו לשירותם, לסנגר עליהם במישרין ובעקיפין ולהפגין כלפיהם רגישות וחמלה. אתמול הוא היה מלא טרוניות על כך שלא השתתפתי, ברוב חוצפתי, בפסטיבל זיכויו של ליברמן".

יחימוביץ' ציטטה מהדברים שכתב ברנע ב"ידיעות אחרונות": "יש רגעים שבהם הצביעות עדיפה על יושר... כאשר אדם מקבל לאחר שנים זיכוי חד-משמעי מבית משפט הגון, מגיעים לו יום-יומיים של ברכות... שלי יחימוביץ' הייתה הפוליטיקאית היחידה שבחרה להאשים את ליברמן ביום זיכויו... ברשתות החברתיות מכנים אותה יחימו-ביץ'...".

יחימוביץ', שטענה כי ברנע נגוע בשוביניזם ולא היה כותב את הדברים אלמלא הייתה אישה, תקפה בחריפות את ברנע וכתבה בפייסבוק: "ביץ'. כלומר, כלבה וזונה גם יחד. ככה, לא בטוקבק אנונימי. בטור מכובד בעיתון. בלי למצמץ. לו הוא היה ילד, היה אפשר לחשוב שהוא סתם אוהב להגיד גסויות, עד שיתבגר. אבל ברנע הוא לא ילד. בתוך ראשו של בעל הטור הנכבד פשוט שוכן אשמאי זקן".