ויסוצקי | לפני כולם

הסתיים הסכסוך המסחרי בין ויסוצקי לחצי חינם

המותג ויסוצקי נעדר ממדפי רשת השיווק במשך מספר חודשים, אך בחצי חינם טענו כי ההיעדרות לא פגעה במכירות קטגוריית התה

הסתיים הסכסוך המסחרי בין ויסוצקי לבין חצי חינם: ל"גלובס" נודע כי מוצרי החברה חזרו למדפים לפני מספר ימים, לאחר היעדרות של מספר חודשים. על-פי הערכות, הצדדים פתרו את המחלוקות המסחריות וחזרו לעבוד יחד בכל סניפי רשת השיווק.

לאורך חודשי הסכסוך טענו בחצי חינם כי היעדרות המותג ויסוצקי מהמדפים לא פגעה במכירות קטגוריית התה.

הנהנים העיקריים במהלך חודשי הסכסוך בין הצדדים היו חברת יוניליוור, בעלת המותג ליפטון, וחברת רוסמן שיווק, המשווקת קו מוצרים רחב תחת המותג "גרינפילד" המיוצר ברוסיה. המותג "גרינפילד" אף תפס את מקומה של ויסוצקי במדפים בתקופות שונות במהלך הסכסוך.

בתחילת הסכסוך אף תלתה חצי חינם על הלוגו של ויסוצקי במדפי הרשת הודעה, שבה נכתב: "לקוחות יקרים. בשל רצונה של חברת ויסוצקי להעלות את המחירים לצרכנים ובהתנגדותנו לעליית המחירים, יתכן שיהיה מחסור במוצרי ויסוצקי".

ברשת טענו בזמנו כי "אסור שיהיה מונופול בשום תחום. בגלל שזה ויסוצקי, הם מרשים לעצמם ומעלים את המחיר. העמדה שלנו היא להתמיד במחיר לצרכן, לא לאורך חודש אלא לאורך שנה. ההתמדה היא הדבר הכי חשוב".

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988