גלית אבישי פורשת מניהול אמון הציבור: מירב כהן תחליף אותה

כהן - לשעבר חברת מועצת העיר ירושלים, ממייסדי תנועת "התעוררות" ועיתונאית כלכלית - תחליף את אבישי, שתמשיך לכהן כיו"ר מוסדות הארגון

לאחר 8 שנים, מייסדת ומנכ"לית ארגון אמון הציבור, גלית אבישי, מסיימת את תפקידה ותמשיך לכהן כיו"ר מוסדות הארגון. תחליף אותה בתפקיד מירב כהן, לשעבר חברת מועצת העיר ירושלים, ממייסדי תנועת "התעוררות", דוברת כלכלית של משרד ראש הממשלה ועיתונאית כלכלית.

לדברי אבישי, "הארגון הפך לגורם כלכלי מוביל ומשפיע. הקמתו וביסוסו הייתה תקופה מרתקת, וכעת הגיע הזמן להעביר את שרביט הניהול למנהלת מוכשרת אשר הוכיחה את עצמה בפעילותה הציבורית".

כהן הוסיפה: "אני גאה להיכנס לנעליה הגדולות של גלית אבישי, חלוצה אמיתית בשיח הצרכני והכלכלי בישראל. עבורי מדובר בשליחות ציבורית של ממש, התפקיד הציבורי של ארגון אמון הציבור מתחדד כיום בתקופה מאתגרת וקשה עבור משקי-בית רבים".

אבישי, יחד עם קבוצה מצומצמת של אנשי מקצוע, הקימו בשנת 2005 את ארגון אמון הציבור, ארגון ללא מטרות רווח במטרה לשנות את השיח בישראל בין צרכנים ועסקים ולקדם הגינות ושקיפות בקרב עסקים. בתום כ-8 שנים מיום היווסדו הצטרפו לאמון הציבור למעלה מ-100,000 צרכנים, חברים ומאות רבות של חברות, המחזיקות בתו אמון הציבור המשקף, לפי הארגון, סטנדרטים של הוגנות מול הצרכנים.

בין החברות פז, סטימצקי, סופר-פארם, צומת ספרים, סונול, עמינח, ד"ר גב, הולנדיה, מטרנה, תדיראן, טמבור, קידום ועוד.

ארגון אמון הציבור, המונה 28 עובדים, מטפל באלפי תלונות של צרכנים ומקדם רגולציה בתחום צרכניים, בהם למשל בתחום תחליפי החלב לתינוקות. לפני כשנה הקים את המוסד ארצי ליישוב מחלוקות בין צרכנים ובין בתי עסק החברים באמון הציבור.