אליום חתמה על הסכם הפצה עם מדטכניקה

הסכם, בשווי של כ-5 מיליון שקל לתקופה של שלוש שנים, הינו לשיווק והפצת מוצריה בישראל

אליום מדיקל , חברת מכשור רפואי המתמחה בטכנולוגיות זעיר פולשניות, הודיעה היום (ב') כי חתמה עם מדטכניקה, חברה מובילה לשיווק מוצרים רפואיים בישראל, על הסכם הפצה של כ-5 מיליון שקל לתקופה של שלוש שנים לשיווק והפצת מוצריה בישראל.

במסגרת ההסכם תפיץ מדטכניקה את מוצרי הסטנטים האורולוגיים וכן את המוצרים לתיקון ליקויים ברצפת האגן הנשי. הסכם הפצה זה מצטרף להסכמי הפצה משמעותיים שנחתמו השנה בסין, ברזיל, אוסטרליה, ניו זילנד, ספרד, טורקיה ודרום אפריקה בהיקף כולל של למעלה מ-100 מיליון שקל לשנים הקרובות.

ההסכם כולל הוראות בדבר הגנה על זכויות הקנין הרוחני של החברה, סודיות, שיפוי, הגבלת אחריות הצדדים, וכן הוראות נוספות כמקובל בהסכמים בדבר הפצת מכשירים רפואיים. במידה ומדטכניקה תעמוד בכל התחיבויותיה החוזיות, ההסכם ניתן להארכה לתקופה של שנתיים נוספות.

"ההסכם שחתמנו הנו פרי תהליך יסודי של כשנה במסגרתו נפגשנו עם מספר מפיצים פוטנציאלים ולאחר שביצענו ביחד עם מדטכניקה הערכה מקצועית של השוק והפוטנציאל הגלום בו למוצרי החברה", מסר אסף אלפרוביץ, מנכ"ל אליום. "אנו זוכים לתגובות נלהבות בחו"ל לגבי הסטנטים והמוצרים היחודיים שלנו לתיקון רצפת אגן ולראיה הסכמי הפצה בהיקף של למעלה מ-100 מיליון שקל שנחתמו השנה וצפויים להביא לגידול משמעותי במכירות בשנים הקרובות. ישראל הינה מדינה מובילה בחדשנות טכנולוגית בתחום המכשור הרפואי ובאימוץ טכנולוגיות ומוצרים רפואים חדשניים הפועלים באופן זעיר פולשני".