"הבצפר" חתם על שת"פ עם Z-Academy - האקדמיה של Y&R

‏במסגרת שיתוף-הפעולה, מדי שנה יזכה הסטודנט המצטיין של "הבצפר" במלגה להכשרה מעשית בת 3 חודשים באחד מסניפי ‏Y&R‏ בעולם

‎‎‏"הבצפר" של חברות הפרסום מקים זרוע בינלאומית שתפתח ותחבר את בוגריו לתעשיית הפרסום העולמית. כשלב ראשון סיכמו קברניטי "הבצפר" על שיתוף-פעולה עם ‏Z-Academy‏, האקדמיה להכשרה מעשית של רשת הפרסום העולמית ‏Y&R‏.

‏במסגרת שיתוף-הפעולה, מדי שנה יזכה הסטודנט המצטיין של "הבצפר" במלגה להכשרה בת 3 חודשים באחד מסניפי ‏Y&R‏ בעולם.

שיתוף-הפעולה בין זד אקדמי ל"הבצפר" של חברות הפרסום הוא תוצר של יוזמה שהוביל אדם אבנון, מנכ"ל ‏Y&R‏ ישראל, מול יגאל בראון, מנכ"ל "הבצפר" ואיגוד הפרסום.

‏בזד אקדמי מכשירים סטודנטים מצטיינים מכל העולם, בתוכנית אימון ותרגול מעשית מול לקוחות אמיתיים. כל סטודנט מצטרף לצוות שמטפל באחד מהלקוחות הבינלאומים הגדולים של הרשת, כגון מיקרוסופט, נוקיה, פורד, סיטיבנק ועוד, וישובץ לפי הכשרתו בקראייטיב או בתכנון האסטרטגי והדיגיטל. ‏

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988