סיטי: "הכרזה על מנכ"ל חדש בטבע - בחודשיים הקרובים"

האנליסטית ליאב אברהם: "קטליזטורים נוספים הינם שיחת הוועידה שתקיים החברה באמצע דצמבר, בה היא תפרסם תחזיות לשנת 2014, וכן ה-webinar בנושא תרופות ה-NTE שתקיים טבע ב-5 בדצמבר"

טבע תכריז במהלך החודשיים על זהות המנכ"ל החדש שלה, בעוד הדירקטוריון פועל "בדחיפות" למציאת יורש לג'רמי לוין. כך כותבת האנליסטית ליאב אברהם מסיטי בסקירה למשקיעים. אברהם מחזיקה בהמלצת "קנייה" על טבע ובמחיר יעד של 47 דולר למניה.

"אנו מבינים כי הדירקטוריון פועל בדחיפות למנות מנכ"ל חדש לאחר עזיבתו של ד"ר ג'רמי לוין ואנו מצפים כי הודעה בנושא תצא במהלך החודשיים הקרובים", כותבת אברהם. "קטליזטורים נוספים הינם שיחת הוועידה שתקיים החברה באמצע דצמבר, בה היא תפרסם תחזיות לשנת 2014, וכן ה-webinar בנושא תרופות ה-NTE שתקיים טבע ב-5 בדצמבר".

בסקירה מתייחסת אברהם לדיווח של טבע מאתמול על דחייה בהשקת התרופה הביולוגית balugrastim (שנחשפה ב"גלובס"), והיא מעריכה כי תהיה דחייה של 3 שנים, כלומר התרופה תושק ב-2017. אברהם מציינת כי הסיבה לדחייה הינה "חוסר איזון בתמותה" בין קבוצות המטופלים שנבדקו בניסוי הרפואי, אך היא מדגישה כי לא מדובר בהשפעה סטטיסטית מהותית.

טבע הודיעה אתמול גם על השקת תרופת ה-Lonquex באירופה, לאחר שהחלה בשיווק בגרמניה בתחילת החודש. "השקות במדינות נוספות באירופה צפויות בחודשים הקרובים", כותבת אברהם.

טבע גם הודיעה אתמול על השקת ה-Granix לטיפול בחולי סרטן בארה"ב, ואברהם מציינת כי מדובר בתחרות לתרופת ה-Neupogen של ביוג'ן, וכי טבע תמכור את התרופה במחיר הנמוך ב-23% מהמקבילה של ביוג'ן.

"הזרז המהותי הבא בפורטפוליו המוצרים האונקולוגיים של טבע יהיה פרסום תוצאות הניסוי שלב III בתרופת ה-Custirsen באמצע 2014", כותבת אברהם. טבע עורכת את הניסוי יחד עם חברת אונ'וג'נקס הקנדית, והן הודיעו על תחילת הניסוי שלב III בשלהי ספטמבר. מדובר בתרופה המיועדת לטיפול בסרטן הערמונית.