הופקדה להתנגדויות תוכנית להגבהת מגדל גיבור ספורט בר"ג

יזמי המגדל מבקשים להשוות את גובהו למגדלים הסמוכים, מגדל סיטי טאוור ומגדל רוגובין תדהר, ולבנות קומות משרדים חדשות מעל הקומות הקיימות

הוועדה המחוזית לתכנון ולבניה מחוז תל-אביב במשרד הפנים, בראשות גילה אורון, הממונה על מחוז תל-אביב במשרד הפנים, החליטה להפקיד להתנגדויות הציבור את התכנית להגבהת "בית גיבור ספורט" במתחם הבורסה ברמת גן ב-8 קומות נוספות.

כפי שנחשף ב"גלובס" לפני כשבועיים, ביקשו יזמי המגדל להשוות את גובהו למגדלים הסמוכים, מגדל סיטי טאוור ומגדל רוגובין תדהר, ולבנות קומות משרדים חדשות מעל הקומות הקיימות. התוכנית מאפשרת תוספת בהיקף של 7,700 מ"ר עיקרי, שיגביהו את המגדל שמתנשא היום לגובה 29 קומות ל-37 קומות.

עוד מציעה התוכנית תוספת קומה מסחרית ולצרכי ציבור על גג החניון העילי לכיוון נתיבי איילון בהיקף של כ-800 מ"ר , טיפול בחזיתות מבנה החניון העילי, הוספת מקלחות לעובדים, והסדרת חניית רכב דו גלגלי וחניית אופניים לצורך צמצום המפגעים הסביבתיים לאורך המדרכות.

במסגרת הטיפול הכולל במתחם הבורסה ברמת גן התוכנית מציעה להוסיף שטחי מסחר כגון- חדרי כושר, אולמות אירועים ומסעדות, במטרה להחיות את האזור בשעות הערב.

התוכנית זכתה להמלצתו של מהנדס עיריית רמת גן, חיים כהן, שסיפר ל'גלובס' כי זו רק תוכנית אחת להגדלת היקף השטחים הבנויים במתחם הבורסה. עוד הוסיף כהן כי תוכנית זו כמו גם תוכניות אחרות ממשיכות את הקו אותו מקדמת העירייה המקטין את היקף שטחי החניות לעידוד השימוש בתחבורה הציבורית.

יזם התוכנית היא חברת אלוני אופק ואת התוכנית תיכנן האדריכל אמנון שוורץ.