אייל גולן מאיים בתביעה כנגד "רדיו ללא הפסקה" ועומרי חיון

טוען כי בשורה של התבטאויות כלפיו הוציאו אנשי הרדיו שי גולדשטיין ודרור רפאל וכן הבלוגר עומרי חיון את דיבתו, השתמשו בביטויי גזענות כלפיו ופגעו בשמו הטוב

אייל גולן נגד שי ודרור ועומרי חיון: הזמר אייל גולן, החשוד בקיום יחסי מין עם קטינות, מאיים בהגשת תביעת לשון הרע נגד אנשי הרדיו שי גולדשטיין ודרור רפאל ונגד "רדיו ללא הפסקה" שבו משדרים שי ודרור את תוכנית הבוקר הסאטירית שלהם. זאת, בטענה כי בשורה של התבטאויות כלפיו בתוכניתם הוציאו רפאל וגולדשטיין את דיבתו של גולן, השתמשו כלפיו בביטויי גזענות ופגעו בשמו הטוב.

גולן מאיים לתבוע בנוסף גם את בלוגר הרכילות עומרי חיון לאחר שזה חשף את שמו בזמן שבית המשפט הטיל צו איסור פרסום על הפרשה.

במכתב ששלח היום (ה') פרקליטו של גולן, עו"ד שי אליאס לחיון ולרפאל, גולדשטיין ולמנהלי התחנה הוא טוען, בין היתר, כי רפאל וגולדשטיין "הציגו את גולן כאדם חולה נפש.. ה'עושה כסף מייצור זבל'". עוד טוען הפרקליט, בין היתר, כי רפאל וגולדשטיין עשו שימוש בביטויי גזענות ואפליה כלפי גולן על רקע עדתי תוך פגיעה בציבור הספרדי כולו. עוד נטען, כי גם במהלך שיחת רדיו מפתיעה שערכו גולדשטיין ורפאל עם צביקה הדר, שכיכב לצדו של גולן בצוות השופטים של "הכוכב הבא" המשודרת בקשת, הם הוציאו את דיבתו של גולן בהתייחסם לפרסומים על יחסיו עם נערות צעירות.

במכתב ששלח עו"ד אליאס לרפאל וגולדשטיין הוא מתייחס בשם גולן לחשדות נגד גולן שפורסמו בהרחבה בתקשורת בימים האחרונים.

לדבריו, גולן לא מכיר את המתלוננות שהתלוננו נגדו, לא קיים עמן יחסי מין ומדובר היה בתלונות שווא, מעולם לא קיים יחסי מין עם קטינות, לא השתמש בסמים ולא היה שותף למסיבות מין. מ"רדיו ללא הפסקה" נמסר בתגובה כי "חבל שהמכתב הועבר לכלי תקשורת לפני שהועבר לידינו".

מנכ"ל הרדיו ללא הפסקה אייל פאר, מסר בתגובה: "כשאני קורא את כתב התביעה המגוחך, געגועי וצערי על לכתו של אריק איינשטיין גדלים שבעתיים".