שיכון ובינוי: מכרנו 45 דירות בפרדס חנה-כרכור תוך שעתיים

החברה קיימה כנס מכירות לעמיתי קרנות השוטרים ומדווחת כי מכרה דירות 4 חדרים במחיר של 921 אלף שקל ומעלה

שיכון ובינוי נדל"ן דיווחה היום (א') כי מכרה 45 דירות "בתוך שעתיים" בכנס מכירות שהתקיים בשישי האחרון במרכז המכירות בשכונת חלומות פרדס חנה-כרכור בשווי כולל של כ-45 מיליון שקל. שיכון ובינוי נשלטת ע"י שרי אריסון.

לפני מספר שבועות הודיעה החברה על הקמת השכונה החדשה והירוקה על פי תקן 5281 בפרדס חנה. את שיווק הפרויקט בחרה החברה לעשות ביום מכירה מיוחד - "על בסיס כל הקודם זוכה", כדברי החברה - לעמיתי קרנות השוטרים. "מחיר דירת 4 חדרים כולל מחסן וחניה נמכרו בכנס במחיר התחלה של 921,500 שקל", מסרה החברה.

דורית סדן, סמנכ"לית השיווק של שיכון ובינוי נדל"ן, מסרה כי "מאז החל הפרסום לקרנות השוטרים עשרות משפחות הביעו התעניינות. מרביתם מאזור חיפה ומהשרון וגם מפרדס חנה כרכור ונתניה בהם כבר לא ניתן למצוא דירות 4 חדרים במחירים סביב המיליון שקל, כמו ששיכון ובינוי נדל"ן מציע במכירה המוקדמת בפרדס חנה".

בשלב ראשון החברה תשווק 2 בניינים בני 14 קומות עם 56 דירות בכל בניין אשר ייבנו על פי עקרונות הבנייה הירוקה בתקן 5281, תקן מחמיר לבנייה ירוקה, כפי שהחברה בונה בכל הפרויקטים שלה ברחבי הארץ.

החברה מדווחת כי המחירים בפרויקט היו כ-1.11 מיליון שקל לדירת 5 חדרים 117 מ"ר + 13 מ"ר מרפסת, או 1.33 מ' ש' למיני-פנטהאוז 5 חדרים 121 מ"ר + 32 מ"ר מרפסת.