ווטסאפ זה לחטיארים? יוניליוור השיקה קמפיין ב-Snapchat

הקמפיין הועלה, לראשונה בישראל, כחלק מקידום המוצר החדש "קליק דגדג" ■ סמנכ"ל האסטרטגיה של גרייט אינטראקטיב, האחראית על הקמפיין: "Snapchat הפכה לדבר החם ביותר בארץ ובעולם"

יוניליוור, המשיקה בישראל חטיף שוקולד חדש בשם "קליק דגדג", בחרה לבצע את ההשקה בקמפיין דיגיטל נרחב ומושקע במיוחד.

במסגרת הקמפיין, הועלה ליוטיוב הועלה סיפור "חפש את המטמון" אינטראקטיבי בו הגולשים צריכים לכוון את עלילת הסיפור ולמצוא ב-45 סרטונים את קליק דגדג הזהב, כדי לזכות בפרסים. הסרטונים זכו ביותר מ-800 אלף צפיות, והסרטון הראשי היה מדורג בין שלושת הסרטונים הנצפים ביוטיוב בישראל במהלך הקמפיין.

לקידום הקמפיין השתמשה יוניליוור, באמצעות חברת הדיגיטל גרייט אינטראקטיב, לראשונה בישראל באפליקציית הצ'ט SnapChat המאפשרת לשלוח לחברים תמונות שנמחקות אוטומטית כעבור כמה שניות. באפליקציה, אשר הפכה לאחת מאפליקציות הצ'ט הפופולאריות בעולם, מועברות כיום כ-350 מיליון הודעות ביום, סדר גודל דומה לזה של פייסבוק ו-Whatsapp.

במסגרת הקמפיין נשלחו למשתתפים בפעילות הודעה מיוחדת ב-Snapchat, עם הפנייה לסרטון. ההודעה הופיעה למשתמשים במשך כמה שניות לפני שנעלמה.

לורה קרן, מנהלת השיווק של תחום החטיפים ביוניליוור: "כמי שמנהלים תקשורת שיווקית עבור מספר מותגים, אנו תמיד מנסים למצוא את הטרנדים והפלטפורמות החמות ביותר". איתמר בר, סמנכ"ל האסטרטגיה של גרייט אינטראקטיב: "זיהינו שאפליקציית Snapchat הפכה לאחרונה לדבר החם ביותר בארץ ובעולם. בדומה לפעילות הקודמת של קליק שהייתה מבוססת על Whatsapp, התגובות שקיבלנו בקמפיין הנוכחי מוכיחות שיש ערך אדיר למפגש עם המשתמשים בזירות חדשניות".