ערוץ הילדים יקדם תוכנית טלוויזיה בסדרת סרטונים באינסטגרם

סדרת הסרטונים תכלול 10 פרקים ותציג את דנה פרידר, טל מוסרי ועודד פז - בהכנותיהם לטקס נבחרי הילדים

ערוץ הילדים מתכונן לקראת סיכומי סוף השנה באמצעות טקס נבחרי הילדים ולצורך כך הוא ישיק במהלך החודש סדרת סרטונים באינסטגרם, שתעקוב אחר מנחי הערוץ בהכנותיהם לטקס.

סדרת הסרטונים תכלול עשרה פרקים, באורך 15 שניות כל אחד כפי שניתן לצלם באינסטגרם, ותציג את דנה פרידר, טל מוסרי ועודד פז. בערוץ מציינים כי הסדרה צולמה במצלמה ביתית וללא עריכה, כשעל הבימוי אחראי תום אבני.

הסדרה תושק ב-18 בדצמבר לקראת טקס נבחרי הילדים, במסגרתו בוחרים הצופים הצעירים של הערוץ את אנשי השנה שלהם בתחומי המוזיקה, הטלוויזיה והבידור.

אינסטגרם, אפליקציית שיתוף התמונות הפופולרית, השיקה ביוני השנה פיצ'ר חדש שמאפשר צילום סרטוני וידיאו קצרים באורך של עד 15 שניות. מדובר במהלך תגובה של החברה בבעלות פייסבוק, לאפליקציית Vine שהושקה על-ידי המתחרה טוויטר, שרכשה חברה באותו השם באוקטובר אשתקד. בניגוד לאינסטגרם, ב-Vine ניתן לצלם סרטוני וידיאו באורך של 6 שניות בלבד.

אמנם בערוץ הילדים בחרו להשתמש בכלי הווידיאו של אינסטגרם למטרת קידום תוכנית בערוץ, אך נראה כי מדובר בניסיון הראשון של גוף תקשורת בישראל לייצר תוכן וידיאו ייעודי באינסטגרם. לערוץ הילדים יש כ-30 אלף עוקבים בחשבונות האינסטגרם שלו.