בזן הנפיקה אג"ח; "נשלים את גיוסי המקורות מוקדם מהנדרש"

קבוצת בזן השלימה גיוס אג"ח, במסגרת השלב המוסדי, בהיקף של כ–270 מיליון שקל, באמצעות מהלך של הרחבת אג"ח מסדרה א'

קבוצת בזן השלימה גיוס אג"ח, במסגרת השלב המוסדי, בהיקף של כ-270 מיליון שקל באמצעות מהלך של הרחבת אג"ח מסדרה א'.

במסגרת המכרז שהושלם בסוף השבוע שעבר נרשמו עודפי ביקוש של כ-500 מיליון שקל אל מול 200 מיליון שקל ערך נקוב שהוצעו למשקיעים המוסדיים. במהלך השבוע הקרוב צפוי להתקיים שלב המכרז לציבור לגיוס פוטנציאלי של כ-65 מיליון שקל.

סך הגיוס המצרפי צפוי להסתכם לסך של כ- 335 מיליון שקל בשלב הראשון. גיוס זה עשוי להיות מוכפל לכדי סכום כולל של כ- 670 מיליון שקל ,עם מימושן של כתבי האופציה לאג"ח שהונפקו במסגרת החבילה.

כאמור הגיוס הנוכחי נעשה במסגרת הרחבת אג"ח מסדרה א', בעלת מח"מ (משך חיים ממוצע) של 2.9 שנים משולב עם כתבי אופציה למימוש לאגרות חוב מסדרה זו עד 10.1.2014 במחיר מימוש של 112 אג'.

לדברי ישראל לדברג סמנכ"ל הכספים של החברה "גיוס אג"ח זה הינו נדבך נוסף בסדרה של מהלכים פיננסים עליהם הודיעה החברה בשבועות האחרונים. כמו כן במחצית השניה של חודש דצמבר יושלם במקביל תהליך הצעת הזכויות לבעלי המניות בהיקף של כ-150 מיליון דולר. מהלכים אלה יביאו להשלמת גיוסי המקורות אף מוקדם מהנדרש, וזאת בתמיכתם של בעלי השליטה בגיבוי המהלכים האחרונים כאמור לעיל. המהלכים האחרונים שביצענו יאפשרו במיידי שיפור במקורות התזרים בסכומים העולים על כ- 500 מיליון דולר וישפרו את גמישותה הפיננסית של החברה."

גיוס האג"ח והנפקת הזכויות לוו ע"י קונסרציום חתמים בהובלתם של לאומי פרטנרס חתמים, ברק קפיטל חיתום, מנורה מבטחים חיתום, וכלל חיתום.