סקייליין של מישורים פרעה השנה הלוואות בעלים ב-22 מ' ד' קנדי

מתוך זה העבירה סקייליין למישורים את חלקה של מישורים - 14.8 מיליון דולר קנדי

חברת מישורים , הנמצאת בשליטתו של איש העסקים גיל בלוטרייך, הודיעה כי החברה הבת סקייליין פרעה השנה הלוואות בעלים לכלל בעלי מניותיה בהיקף של 22 מיליון דולר קנדי כשחלקה של מישורים הינו כ-14.8 מיליון דולר.

יתרת הלוואות הבעלים של סקייליין, אשר תפרענה בשנים 2015-2016, הינן בהיקף של כ-18.7 מיליון דולר קנדי, כשחלקה של מישורים הינו 13.7 מיליון דולר.

סקייליין הינה זרוע הפיתוח והמלונאות של מישורים בקנדה ובבעלותה מלונות ואתרי נופש המהווים נכסי מורשת ידועים. בנוסף, סקייליין הינה החברה הדומיננטית והמובילה בפיתוח שכונות מגורים בסביבה מלונאית באונטריו.

על אתרי הנופש של החברה נמנים אתר הסקי היוקרתי בלו מאונטיין, אתר הנופש דיר הירסט אשר אירח את פסגת ה-G8, אתר הורס-שו הכולל מסלולי סקי ומגרשי גולף ופרויקט Port McNicoll הכולל זכויות בניה לכ-1,500 יח"ד. בנוסף לחברה מספר מלונות, עליהם נמנה המלון והקניון The Arcade בקליבלנד, וכן מלונות קינג אדוארד, קוסמופוליטן, ופאנטייג'ס הממוקמים בדאון טאון של טורונטו.

לאחרונה הודיעה מישורים כי בכפוף ובסמוך לאחר פרסום תשקיף של סקייליין בישראל, מתכוונת החברה להגיש תשקיף לרישום למסחר ללא הצעה (Non Offering Prospectus) בקנדה על מנת לאפשר למשקיעים תושבי קנדה לקנות ולסחור במניות החברה.