קולפלנט גייסה 17.5 מיליון שקל בהנפקת מניות למוסדיים

המנכ"ל יחיאל טל: "נפעל לקידום עסקאות מסחור ושיתופי-פעולה אסטרטגיים תוך הצפת ערך לכלל בעלי המניות שלנו"

חברת קולפלנט , העוסקת בפיתוח ויצור מכשור רפואי על בסיס קולגן אנושי, השלימה הנפקה מוצלחת של מניות ואופציות, תוך ביקושי יתר, במסגרתה גויסו כ-17.5 מיליון שקל בגיוס מיידי במניות וגיוס עתידי של 40 מיליון שקל באופציות למניות. את ההנפקה הובילה כלל פיננסים חיתום כשלצידה רוסאריו שירותי חיתום, אקסלנס נשואה חיתום ואיפקס הנפקות.

"אנחנו שמחים מאד על השלמתו המוצלחת של גיוס משמעותי לקולפלנט. גיוס זה מהווה הבעת אמון מצד גופים מוסדיים מובילים בהנהלה, בחברה ובמוצריה", מסר יחיאל טל, מנכ"ל קולפלנט. "הגיוס יאפשר לחברה להגיע להשגים משמעותיים במהלך השנתיים הקרובות, כולל פיתוח מואץ של צנרת המוצרים החדשניים של החברה, הפונה לשווקים של מיליארדי דולרים, וכן יאפשר השקת שני מוצרים בשוק האירופאי בשנת 2015, וקידום שיתופי-פעולה אסטרטגיים עם חברות רב לאומיות. הגיוס הנוכחי יאפשר לקדם עסקאות מסחור ולהציף ערך לכלל בעלי המניות שלנו".

לפני כחודש השלימה קולפלנט השקעת אקויטי בהיקף של 2.5 מיליון דולר מחברת Trauwin. ההשקעה בוצעה לפי מחיר מניה של 53 אגורות. חברת Trauwi הינה חברה פרטית הנשלטת על-ידי Qian Fuqing, יזם עתיר ידע וניסיון בתחום המכשור הרפואי, בעל נגישות לערוצי מכירה מוכחים בסין ועם יכולות מוכחות בתחום פיתוח מוצרים, מכירתם וקידומם בסין בפרט ובאסיה בכלל.

לאחרונה חתמה החברה על מזכר הבנות לא מחייב להשקעה בחברה ולרישיון בלעדי בתחום הקוסמטיקה בהיקף כולל של 6 מיליון דולר. במסגרת מזכר ההבנות יושקעו 2.5 מיליון דולר לפי מחיר מניה של 52.3 אגורות. 3.5 מיליון דולר נוספים ישולמו לקולפלנט תמורת רישיון לתחום הקוסמטיקה וייצור קולגן בארה"ב. במסגרת ההסכם, קולפלנט זכאית גם לתמלוגים בגין מכירות מוצרים בתחום הפעילות, המבוססים על הקולגן.