רייטינג שבועי: "הכוכב הבא" של קשת בראש הטבלה עם 35%

כפי שקורה בדרך-כלל לפורמט "אקס פקטור" ברחבי העולם, הרייטינג יורד בשלב ההופעות החיות ■ תחקיר הרופאים של "עובדה" רשם 26.3% צפייה

כפי שקורה בדרך-כלל לפורמט "אקס פקטור" ברחבי העולם, הרייטינג יורד בשלב ההופעות החיות - מוצלחות ככל שיהיו. וכך הופכת "הכוכב הבא" של קשת באופן רשמי למובילה בהתמודדות בין שתי תוכניות ריאליטי הכישרונות מאז שודרו במקביל.

עם זאת, ההערכה היא כי לקראת סיומה תזנק שוב "אקס פקטור" של רשת בנתונים - אך אז "הכוכב הבא" כבר לא תהיה באוויר.

980 אלף צופים התחברו לתוכנית של קשת ביום ראשון האחרון שהתקבצו ב-592 אלף בתים (34.6% ממשקי-הבית).

"אקס פקטור" עברה השבוע, כאמור, לשלב ההופעות החיות, והיא שומרת על יציבות באזורי 30% הצפייה בקרב משקי-בית. מעניין לראות כי למרות שהנתון במשקי-בית יהודיים היה נמוך יותר במוצ"ש, ביום רביעי (31.2%) צפו במשדר 70 אלף צופים פחות.

הציבור הישראלי מוכיח כי יכול להתקיים בעיניו חיבור בין איכות ובין רייטינג. כך למשל, תחקיר הרופאים של "עובדה" מביא 26.3% צפייה, ותוכניתה של אילנה דיין בקשת היא תוכנית התחקירים הנצפית של השבוע. "המערכת" של מיקי חיימוביץ' שומרת על נתונים גבוהים אף היא, 24.7% ו-645 אלף צופים.

מהדורת חדשות 2 שומרת נתונים מצוינים, עם 744 אלף צופים למהדורת השבת עם דנה ויס וממוצע של 685 אלף צופים למהדורה השבועית בהובלת דני קושמרו ועם קרן מרציאנו.

"שנות ה-80'" של רשת היא הדרמה הנצפית של השבוע, וצפו בה 623 אלף ישראלים.

ציון לשבח ל-5.3% משקי-הבית היהודיים שצפו בגמר "הכפר" שהתקיים השבוע, ומנעו את העמקתו של ההפסד של ערוץ 10 בגין התוכנית, המוערך עד עתה בלמעלה מ-10 מיליון שקל.

רייטינג
 רייטינג