חדשות הרכב: למבורגיני ואסטון מרטין בדרך לישראל

וגם: סקודה ממשיכה בתנופה עם עדכון גרסאות האוקטביה והרפיד, המיצובישי אטראז' נחתה בישראל, מטרו מסכמת שנה בעולם הדו גלגלי ומספקת תחזיות ורודות לשנה הבאה, וברכת חג מולד של פורד בסגנון ג'ימקאנה של קן בלוק או צעצוע של סיפור

היום בתוכנית חדשות הרכב בגלובס TV: למבורגיני ואסטון מרטין בדרך לישראל, סקודה ממשיכה בתנופה עם עדכון גרסאות האוקטביה והרפיד, המיצובישי אטראז' נחתה בישראל, סיטרואן מנסה את מזלה בשוק הגדול בעולם ושולחת את ספינת הדגל שלה די אס 5 לסין, למבורגיני תבקר אותנו בפעם השנייה במהדורה עם דגם ההוראקן המהפנט שלה, מטרו מסכמת שנה בעולם הדו גלגלי ומספקת תחזיות ורודות לשנה הבאה. ונחתום את המהדורה עם ברכת חג מולד של פורד בסגנון ג'ימקאנה של קן בלוק או צעצוע של סיפור, אתם תבחרו.

אחרי גל מכוניות העל הראשון שהביא אלינו ישירות מאיטלה את פרארי ומזראטי עושה רושם שגל נוסף עושה את דרכו לישראל. לגלובס נודע כי בימים אלה מקיימים מגעים מתקדמים לייבוא רשמי של רכבי המותג למבורגיני לישראל. עדיין לא ברור אם הייבוא יתבצע באמצעות זיכיון רשמי וישיר מהיצרן או ביבוא מקביל, אולם השיווק יתבצע ככל הנראה על ידי איש עסקים פרטי ולא על ידי אחד מיבואני הרכב הממוסדים. מקורות מסרו לגלובס כי במקביל עשויים להיות משווקים באותה סוכנות גם רכבי אסטון מרטין.

צפו בתוכנית המלאה...