עמ"י תשקיע 2 מיליון שקל בג'רוסלם

צביקה בן-פורת: "אנו שמחים לצרף משקיע מוסדי נוסף שיהנה מהיותו משקיע מוגן בתוכנית לעידוד השקעה בהייטק מטעם משרד האוצר"

חברת ג'רוסלם השקעות , גוף השקעות המתמחה באיתור, השקעה וליווי ניהולי של חברות עתירות טכנולוגיה הודיעה כי חברת קופות הגמל עמ"י תשקיע בג'רוסלם 2 מיליון שקל במסגרת הלוואה המירה למניות, על פי מחיר מניה של 4.73 שקל - פי 6 ממחיר המניה כיום.

"אנו שמחים לצרף משקיע מוסדי נוסף שיהנה מהיותו משקיע מוגן בתוכנית לעידוד השקעה בהיי-טק מטעם משרד האוצר", מסר ד"ר צביקה בן-פורת, מנכ"ל ג'רוסלם השקעות. "בכוונתנו לפנות למשקיעים מוסדיים נוספים שיצטרפו להשקעה בקרן. לג'רוסלם חברות פורטפוליו בעלות טכנולוגיה ייחודית אשר מציגות מכירות מצרפיות של עשרות מיליוני דולרים בשנה וצפויות להציג צמיחה גם בשנה הקרובה. במקביל לקידום המימון של הקרן עצמה, אנו מקדמים השקעות מגורמים חיצוניים אסטרטגיים בחברות הפורטפוליו אשר מצד אחד יסייעו להאצת הצמיחה ומצד שני יציפו ערך לחברה".

במסגרת ההסכם נקבע כי סכום ההשקעה יועבר כהלוואה המירה אשר תומר למניות כשג'רוסלם תבצע גיוס ציבורי וזאת במחיר של 85% מהמחיר שייקבע בגיוס הציבורי ובכפוף לקבלת אישור מחודש לג'רוסלם למעמד של קרן ציבורית.

ההלוואה הינה לתקופה של 18 חודשים ועד מועד הפירעון תוכל עמ"י להמיר את ההלוואה (ל - 422,833 מניות רגילות של ג'רוסלם) לפי מחיר של 4.73 שקל למניה. בנוסף תקבל עמ"י אופציות, לתקופה של 24 חודשים, לרכישת 147,991 מניות של ג'רוסלם במחיר מימוש של שקל אחד למניה.