שגריר הרשות הפלסטינית בפראג נהרג בפיצוץ בביתו

(עדכון) - הדיפלומט הפלסטיני הבכיר ג'מאל אל ג'מאל נפגע ככל הנראה בשעה שפתח מזוודה או כספת בביתו, אליו עבר רק לפני יומיים ■ הוא פונה לבית החולים במצב קשה מאוד ושם נקבע מותו

שגריר הרשות הפלסטינית נפגע היום (ד') בפיצוץ שאירע בדירתו בפראג. הדיפלומט הפלסטיני הבכיר ג'מאל אל ג'מאל הובהל לבית החולים במצב קשה מאוד, ובהמשך נקבע מותו.

"הפיצוץ התרחש בביתו של הדיפלומט, אליו עבר לאחרונה", אמר גורם רשמי ברשות הפלסטינית לסוכנות הידיעות הצרפתית AFP. "הוא הביא איתו מזוודה ישנה לבית החדש וכשפתח אותה - היא התפוצצה". על פי דיווח אחר, הדיפלומט הפלסטיני נפגע בשעה שפתח כספת ממולכדת.

ממשרד החוץ הפלסטיני נמסר עוד כי משלחת חקירה משטחי הרשות תגיע לפראג על מנת לסייע לחוקרים."אני יכולה לאשר שאירע פיצוץ בביתו של הדיפלומט הפלסטיני", אמרה דוברת משטרת פראג אנדראה זאולובה והוסיפה כי הרשויות פתחו בחקירות נסיבות התקרית. דוברת כוחות ההצלה בפראג הוסיפה כי אישה נוספת פונתה לבית החולים עקב הלם.

ראש שירותי הכבאות בפראג סיפר כי האירוע התרחש בשכונת סכדול באיזור שידוע בפראג כאזור 6. כוחות הצלה הגיעו לאזור והרחובות הסמוכים לשגרירות נחסמו. חוקרים נכנסו אל הדירה בליווי כלבים ומנסים כעת לאתר ראיות בניסיון להבין את הנסיבות שהובילו לפיצוץ.