אלוני חץ תרשום רווח של 70 מ' ש' משערוך נכסי Carr בארה"ב

בחברה הפועלת באזור וושינגטון הושקעו באוגוסט האחרון 330 מיליון דולר

אלוני חץ מתחילה ברגל ימין את הפעילות שלה בארה"ב, במסגרתה השקיעה 330 מיליון דולר בחברת Carr הפועלת באזור וושינגטון. חברת ההשקעות בנדל"ן מניב שבשליטת נתן חץ ומשפחת ורטהיים, עדכנה הבוקר כי היא צפויה לרשום בדוחות הרבעון הרביעי של 2013 רווח של כ-70 מיליון שקל (20 מיליון דולר), לפני מס, בעקבות עלייה בשווי נכסיה של Carr.

באלוני חץ ציינו כי דוח השמאות החיצוני שנעשה לנכסיה של Carr, הוא הראשון שבוצע לחברה מאז נעשתה ההשקעה בה בחודש אוגוסט האחרון. אלוני חץ מחזיקה ב- Carr בשותפות שווה עם ג'יי.פי מורגן. החברה מחזיקה ב-21 בנייני משרדים באזור וושינגטון בשווי של כ-840 מיליון דולר, באמצעות שותפות בה היא מחזיקה 88%.

שיעור התפוסה בנכסיה בחודש ספטמבר האחרון עמד על 87%. לפני כחודש חתמה החברה על הסכם לרכישת מתחם הוושינגטון פוסט, בו ממוקמים משרדי מערכת העיתון, תמורת 159 מיליון דולר. שטח המתחם הוא כ-7 דונם, ו-Carr מתכננת להקים במתחם בנייני משרדים חדשים.

אלוני חץ פועלת בתחום הנדל"ן המניב בישראל, באמצעות חברת אמות הבורסאית, בשוויץ באמצעות חברת PSP, בקנדה באמצעות FCR שבשליטת גזית גלוב ובבריטניה באמצעות החזקה בקרנות ברוקטון קפיטל.

בשל צמצום במימושים ועלייה בשיעור המס, את שלושת הרבעונים הראשונים של 2013 סיכמה אלוני חץ עם ירידה של 24% ברווחיה, שעמדו על 177 מיליון שקל.