משרד הפרסום ליאו ברנט מחזק את מחלקת הדיגיטל

גייס בכירים בשוק הדיגיטל לניהול המחלקה ■ רשם במחצית 2013 גידול של 74%

כמעט שנה לאחר מינויו למנכ"ל ליאו ברנט ישראל, מבצע גיא קלנר את גיוס כוח-האדם המשמעותי הראשון שלו. ל"גלובס" נודע כי קלנר מגייס את אנשי הדיגיטל מתין צ'רסי ואלעד סטפנסקי, שאמורים לנהל את תחום הדיגיטל במשרד. צ'רסי אמור להיות מנהל דיגיטל, וסטפנסקי ישמש כמנהל קריאייטיב של הדיגיטל.

הבחירה בצ'רסי היא פחות קונבנציונלית, שכן לא מדובר באדם שצמח בתוך משרדי הפרסום. הניסיון שלו הוא בתחום המסחרי והטכנולוגי, והוא כיהן בעבר כמנהל מחלקת משרדי פרסום באתר nrg, כמשנה למנכ"ל באתר "לילה", כמנהל פיתוח עסקי בזיבבה - חברה העוסקת בפיתוח בפעילות מותגים בפייסבוק, ובתפקידו האחרון כבעלים וכמנכ"ל ZOSSIA - חברה שמפתחת אפליקציות למובייל ולרשת.

סטפנסקי אמור לספק את הצד הקריאטיבי, עם ניסיון כמנהל קריאייטיב באידיאולוג'יק ובזרמון-גולדמן - שם היה שותף בהקמת מחלקת הדיגיטל, וכן בתפקיד מנהל קריאייטיב בפרסום אברהם.

קלנר מסר בתגובה: "הגיוס מבטא את המשמעות שאנחנו נותנים לדיגיטל כחלק אורגני מתפיסת המשרד והקריאייטיב של המשרד. מתין ואלעד יחזקו הן את הצד הניהולי-טכנולוגי והן את הצד הקריאטיבי. זהו עוד ביטוי למיקוד המקצועי שלנו בכל הקשור ללקוחותינו הקיימים ולשאיפות העתידיות שלנו".

משרד הפרסום ליאו ברנט צפוי לסכם השנה את אחת השנים המוצלחות בתולדותיו: את מחצית 2013 הוא סיים במקום השמיני עם גידול של 74%. ההישג הדרמטי נובע בעיקר בגלל רה-ארגון בתקציבי חברת-האם פובליסיס ישראל, שבמסגרתו הועברו היקפי פרסום לא מבוטלים למשרד, אבל גם בזכות גיוס לקוחות וגידול בהיקפי הפרסום של לקוחות קיימים.