ביקורת גאדג'טים: פארוט AR.Drone 2.0 - מסוק זעיר ויקר

מדובר במשחק יקר ומשוכלל למי שממש רוצה לשחק עם הליקופטר בפארק

לפני כשנתיים וחצי השיקה פארוט הצרפתית את ה-AR.Drone מהדור הראשון, ולאחרונה נחת ב"באג" הדור השני. מדובר במסוק זעיר המתרומם לגובה רב וטס למרחק. יש לו 4 להבים המאפשרים לו יציבות, המראה והנחתה בקלות רבה, כך שלא צריך להתאמן יותר מדי לפני שיוצאים לטיס.

מלבד זה יש למסוק שתי חליפות: אחת כוללת קלקר מגן, שמאפשר להטיס אותו בבית או כאשר מפחדים שהוא יתנגש במשהו והשנייה חושפת את הלהבים. יש גם שתי נורות קדמיות בצבע ירוק ושתי אחוריות בצבע אדום, כך שקל לזהות מרחוק לאיזה כיוון המסוק טס ולאתר אותו בחושך. החברה שיפרה את התקשורת האלחוטית, כך שאין ניתוקים או התרסקויות פתאומיות.

צילום: יש שתי מצלמות וידיאו - אחת בחזית והשנייה בחלק התחתון. זה טוב כדי לכוון את המסוק כשרוצים להטיסו למרחק שכבר קשה לראות אותו. איכות צילום הווידיאו שופרה ועומדת על תקן HD, אך עדיין לא מוצלחת. אפליקציית השליטה מאפשרת להקליט את הווידיאו לסמארטפון או על דיסק און קי שמתקינים במסוק.

שלט: אין שלט רחוק, במקום זה, ניתן לשלוט בו באמצעות אפליקציה חינמית דרך מכשירים ניידים של אפל או אנדרואיד. השליטה יחסית קלה, כאשר בכל זמן נתון רואים על מסך האייפון את מה שהדרון רואה והשליטה בגובה מתרחשת בלחיצה על כפתור במסך והשליטה בתנועה מתבצעת באמצעות לחיצה על כפתור מגע והטייה של הסמארטפון לכיוון המבוקש. התקשורת בין השלט לדרון מתבצעת בתקשורת WiFi, המאפשרת את החיבור האלחוטי.

סוללה: הסוללה מחזיקה 18 דקות. בערכה 2 סוללות (שעה וחצי טעינה לסוללה).

בשורה התחתונה: משחק יקר ומשוכלל למי שממש רוצה לשחק עם הליקופטר בפארק.

מחיר: 1,700 שקל.

ציון: 8.5.