מודי'ס: מינוי ויגודמן למנכ"ל - בשורה חיובית עבור טבע

במודי'ס מציינים כי הבחירה בויגודמן חיובית בשל העובדה שהוא מכהן כדירקטור בטבע מאז 2009, מה שמקטין את הסיכון שהחברה תשנה את האסטרטגייה הנוכחית שלה

הבחירה בארז ויגודמן כמנכ"ל החדש של טבע היא בשורה חיובית עבור דירוג האשראי של טבע, כך מציינת היום (ה') סוכנות הדירוג מודי'ס. עם זאת, במודי'ס מותרים את דירוג האשראי של טבע על כנו, A3 עם תחזית שלילית.

במודי'ס מציינים כי הבחירה בויגודמן חיובית בשל העובדה שהוא מכהן כדירקטור בטבע מאז 2009, מה שמקטין את הסיכון שהחברה תשנה את האסטרטגייה הנוכחית שלה.

בחודש אוקטובר ציינה הסוכנות כי לפיטורי ג'רמי לוין, המנכ"ל הקודם, עלולות להיות השלכות שליליות מבחינת הדירוג. זאת מפני שצעד זה עלול להסיט את החברה מהאסטרטגיה המרכזית שלה, אותה יזם והוביל לוין עצמו, מאז הצטרף לחברה בחודש מאי 2012.

מוקדם יותר היום הכריזה טבע, בהתאם לחשיפת "גלובס", על מינויו של ויגודמן למנכ"ל החל מ-11 בפברואר 2014. ויגודמן מחליף את המנכ"ל הזמני אייל דשא שיחזור לתפקיד סמנכ"ל הכספים של טבע.

ויגודמן אמר היום כי הוא "מבין את האתגרים העומדים בפני טבע ואני בטוח שנוכל להתמודד איתם ולעמוד במחויבות שלנו להשיא ערך לבעלי המניות, על-ידי הרחבת עסקי החברה והשגת צמיחה ארוכת טווח".