13 עורכי דין ושני שותפים חדשים במשרד עוה"ד ש. הורוביץ

השותפים החדשים הם עורכי הדין מורן כ"ץ וליאור מימון ■ עו"ד טל בנד, שותף בכיר במשרד: "כ"ץ ומימון והוכיחו את עצמם כעורכי דין מצוינים"

ההתרחבות המתמדת של פירמות עורכי הדין המובילות כבר הפכה לשגרה כמעט. פירמות רבות נוהגות לצרף לשורותיהן בסוף כל שנה אזרחית מתמחים שסיימו תקופת התמחות ועברו את בחינות הלשכה, וכן לקדם עורכי דין לשותפות במשרד.

אחד המשרדים שמתרחב בהתמדה הוא ש. הורוביץ הוותיק. המשרד, שנוסד ב-1921 ומייצג שורה ארוכה של חברות בינלאומיות מובילות בתחומים שונים, קידם שניים מעורכי הדין במשרד שהפכו לשותפים, וכן צירף לשורותיו עוד 13 עורכי דין חדשים.

השותפים החדשים הם עורכי הדין מורן כ"ץ וליאור מימון.

כ"ץ, שהתמנתה לשותפה במחלקת הליטיגציה הייתה מעורבת בשנים האחרונות בתיקים חשובים רבים, ובין היתר נמנתה עם הצוות שייצג את חברת Anheuser Busch, יצרנית הבירה Budweiser, בהליכים שהתנהלו בינה לבין מבשלות בירה צ'כיות, בקשר לזכויות סימן המסחר BUDWEISER. לכ"ץ יש תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת חיפה ותואר במדעי המחשב מהטכניון.

לעו"ד מימון, שהתמנה אף הוא לשותף במחלקת הליטיגציה, יש תואר ראשון (בהצטיינות) במשפטים ובמינהל עסקים מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

13 עורכי דין השכירים שהצטרפו למשרד הם: אילן גולוד, יעקב גרשוני, אביב הלפרין, יואב הרטמן, נגה וקנין, נטע כהן, ניר כץ, יצחק כרם, גל עומר, שלומי עזר, טל רגב, ליאור שטלז וערן שריד. עם צירוף כוח-האדם החדש, מונה היום המשרד 36 שותפים ו-88 עורכי דין.

לדברי שותף בכיר בש. הורוביץ, עו"ד טל בנד, המשרד מקפיד על תהליך הכשרה ייחודי שמניב פירות ראויים. "כ"ץ ומימון צמחו והתפתחו במשרד והוכיחו את עצמם כעורכי דין מצוינים, המטפלים במסירות ובהצלחה במגוון לקוחות, וכשותפים לדרך", מה שהביא להחלטה לצרף את שניהם כשותפים חדשים. "השניים מצטרפים לשדרה רחבה של שותפים צעירים ומוכשרים שמשרדנו מתברך בה".