ארקו בדרך לרכישת זכויות ב-165 חנויות נוחות בארה"ב

יו"ר ומנכ"ל ארקו אריק קוטלר: "ארקו החזקות ממשיכה באסטרטגיה העסקית שלה אשר נועדה לחזק את הקבוצה ולבסס את מעמדה כאחת מהחברות המובילות בתחום פעילותה"

ארקו החזקות הודיעה היום (א') כי החברה הבת GPM חתמה על נייר עקרונות בלתי מחייב לרכישת זכויות בתאגיד המפעיל כ-165 חנויות נוחות בארה"ב (מתוכם 133 אתרים הכוללים מכירת דלקים ושירותי תדלוק הניתנים באמצעות תחנות דלק הצמודות לחנויות הנוחות). היקף העסקה מסתכם בכ-60 מיליון דולר.

ל-GPM הוענקה תקופת בלעדיות למשך 60 ימים ממועד החתימה על נייר העקרונות, וזאת לצורך בחינת האפשרות להתקשרות בעסקה כאמור. GPM תבצע בדיקות נאותות בקשר לתאגיד הנרכש ולפעילותו, כאשר השלמת העסקה כפופה, בין היתר, לביצוע והשלמת בדיקות נאותות כאמור לשביעות רצונה של GPM ולחתימה על הסכמים מפורטים ומחייבים בקשר עם העסקה האמורה

יו"ר ומנכ"ל ארקו אריק קוטלר אמר כי "ארקו החזקות ממשיכה באסטרטגיה העסקית שלה אשר נועדה לחזק את הקבוצה ולבסס את מעמדה כאחת מהחברות המובילות בתחום פעילותה. הודעת החברה מהיום בדבר התקשרות GPM בנייר עקרונות לרכישת פעילות של 165 חנויות נוחות נוספות בארה"ב מהווה עבור החברה צעד משמעותי נוסף להרחבת פעילותה של החברה והמשך הובלתה כשחקן משמעותי בענף בארה"ב".