מנכ"ל הנאסד"ק השתתף בחנוכת חדרי המסחר של בנה"פ

בנק הפועלים חנך חדרי עסקאות וברוקראז' חדשים, ומנכ"ל הנאסד"ק בוב גריפלד השתתף: "ישראל מוכרת בעולם כמובילת חדשנות וכ-Startup Nation - ולראיה מספר ההנפקות בנאסד"ק של חברות ישראליות בשנת 2013"

"ברצוני לברך את בנק הפועלים על קומת המסחר המשוכללת, העומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר המקובלים בקומות מסחר בארה"ב ובאירופה. בורסת נאסד"ק שמחה לקחת חלק באירוע חנוכת חדרי העסקות באזור חשוב זה של הכלכלה העולמית. ישראל מוכרת בעולם כמובילת חדשנות וכ-Startup Nation - ולראיה מספר ההנפקות בנאסד"ק של חברות ישראליות בשנת 2013", אמר היום (ג') בוב גריפלד, מנכ"ל בורסת נאסד"ק בטקס שנערך בבניין ההנהלה המרכזית של בנק הפועלים בתל אביב לציון חנוכת חדרי העסקאות והברוקראז' החדשים של הבנק.

יו"ר דירקטוריון הבנק יאיר סרוסי ציין כי "הדרך לבניית חברות ישראליות מסטארט-אפ לחברות טכנולוגיה גלובליות גדולות עוברת בבורסת נאסד"ק. על מנת לצמוח יש לגייס הון ולהפוך לחברה ציבורית. אני מקווה שנראה בקרוב גל הנפקות נוסף של חברות ישראליות בנאסד"ק".

סרוסי אמר עוד כי חדרי המסחר המודרניים שנפתחו עתה בבנק הפועלים נועדו לספק ללקוחות מסחר בישראל ובשווקים בינלאומיים את הזירה הטכנולוגית המתקדמת ביותר הקיימת כיום בעולם הפיננסי.

מנכ"ל הבנק ציון קינן אמר: "בורסת נאסד"ק ממלאת תפקיד חשוב בכלכלה הגלובלית, משום שהיא מהווה את המסלול העיקרי עבור חברות חדשניות שלעסקיהן יש השפעה גדולה המורגשת בכל העולם. המגזר הטכנולוגי של ישראל נמנה על המתקדמים והמפותחים ביותר בעולם, מצטיין בחיוניותו ותורם רבות למשק הישראלי. החברות הישראליות מהוות את הקבוצה השלישית בגודלה בין המדינות הנסחרות בנאסד"ק, מיד לאחר ארה"ב וסין. זהו הישג מרשים מאוד עבור מדינה צומחת כמו ישראל".

קינן הוסיף: "אנו מציינים היום את השלמת מהלך האיחוד של כל חדרי העסקות והברוקראז' בבנק הפועלים במסגרת חטיבת שווקים פיננסיים. בעקבות מהלך זה יש ביכולתנו לספק ללקוחותינו זירת מסחר אחידה שהיא Top Of The Line בישראל, המבטיחה שיפורים משמעותיים בשירות ללקוח, באמצעות מתן תשתית מהמתקדמות ביותר בעולם למסחר בכל הזירות העולמיות החשובות וברוב המוצרים הפיננסיים".