מבלים בחיפה? תכירו את מלון טמפלרס בלב המושבה הגרמנית

מלון טמפלרס עבר לאחרונה מהפכה של ממש למלון בוטיק פר-אקסלנס ■ אפשר לבוא לנוח וגם להתענג על מושבה היסטורית ציורית שהיא חוויה בפני עצמה

המושבה הגרמנית בחיפה היא אייקון אדריכלי, תיירותי, קולינרי ותרבותי, וגם לוקיישן מצוין, שצופה מצד אחד לגנים הבהאיים המטופחים ומהצד השני לים ולנמל. בצנטרום של כל אלה שוכן מלון טמפלרס, קטן ופחות מוכר, שעבר לאחרונה מהפכה של ממש למלון בוטיק פר-אקסלנס.

המבנה הוא משנת 1870, ושימש בשעתו כמפעל לכרכרות. המעטפת החיצונית הושארה, אך לאחרונה שופץ החלל הפנימי והורחב היצע החדרים. 13 החדרים מתפצלים בין אגף מרכזי למשני, ובהם נותרו או שולבו פריטים אותנטיים מהמבנה המקורי.

לכל חדר מבנה שונה, והחלל נע בין רחב למרווח. לחלקם מרפסת, לאחרים מטבחון. יש כאלה עם אמבטיה עומדת או עם מקלחון מפנק. גם הסגנון שלהם ייחודי - החל בקלאסי עבור בכפרי טוסקני ועד לאולטרה מודרני. לכל חדר שם שמתכתב עם אופיו, כמו פנטגרם, גריפין ואלבטרוס. לוח הסבר על-אודות השם מותקן בכל חדר ומלווה באיור כתוספת מעשירה.

אנחנו התבייתנו על זודיאק, גלגל החיים. חדר כפרי רחב, עם ריהוט עץ בהיר ואגף רחצה שהוא חלק אינטגרלי מחלל החדר וכולל שני כיורים, שירותים מאחורי זכוכית חלבית, מקלחון כיפי עם קיר זכוכית ואמבט עומד מחוצה לו. נוסף על כך יש מיני בר (בתשלום נוסף), ערכת קפה, כספת ואינטרנט. השהות במלון נעימה ומרגיעה, ובשל גודלו המיניאטורי משהו - השירות אישי. יש לובי קטן ומודרני, ובחזית פינות ישיבה מזמינות. את ארוחת הבוקר אוכלים בבית הקפה הסמוך. לצערנו הגענו ביום שאחרי הסילבסטר, ומצבת המלצרים לקתה בחסר, מה שגרם לשירות איטי למדי. הבטיחו לנו שהמקרה אינו מייצג, וכי העניין טופל לשביעות רצון ההנהלה והלקוחות.

מי שאוהב לבלות בחיפה יגלה שהוא נמצא במרחק הליכה מהעיר התחתית, מהמוזיאונים, מהגנים הבהאיים, מוואדי ניסנאס ומהחוף. אפשר גם לבוא לנוח, ולהתענג על מושבה היסטורית ציורית שהיא חוויה בפני עצמה.

מחיר:550 -1,300 שקלים לזוג כולל ארוחת בוקר (עד סוף פברואר) * בן-גוריון 36 חיפה,

טל' www.templars.co.il ,04-6297777