רגעים של רוגע בכרך: תכירו את וילה ספא ביהודה מכבי בת"א

וילה ספא בתל אביב - המקום שופץ מחדש ומציע חבילות המשלבות מגוון טיפולים עם אמבט שמנים או חלב, ואפילו עם ארוחות בוקר ואירועים קטנים

להיות הספא הראשון בעיר העברית הראשונה, זה מחייב, וה"וילה ספא", שהוקם לפני 17 שנים בתל אביב היה כנראה החלוץ. לפני חודשים אחדים התחלפו הבעלים, ואז הבינו שמה שהיה נכון ל-1996 לא בהכרח נכון ל-2014, והמקום שופץ ועוצב מחדש. הספא שוכן ברחוב יהודה המכבי, אזור מרכזי אך שקט יחסית. הווילה הדו-קומתית חובקת חצר קטנה אבל מתוקה להפליא, שמוסיפה חן ומאפשרת מפלט זמני טרם החזרה למציאות. הפנים מעוצב כמו סלון אירוח מודרני, אבל עם שיק מחבק ובאווירה הוליסטית, רגועה ונעימה.

תפריט הטיפולים אינו יוצא דופן, אך כאן מנסים לשלב גם פן של רפואה משלימה ולתת לצד ההיבט הפינוקי גם צד טיפולי. סל הכלים כולל פורמולות צמחים, שמנים ועיסויים ייעודיים עם אלמנט טיפולי (טווינה, שיאצו, רפלקסולוגיה וכדומה). כשנקבע לי תור, ביקשתי עיסוי רקמות עמוק - ככה אני אוהבת לשרירים שלי. עוד סיפרתי על שריר ירך סורר שזקוק למגע שדומה לעיסוי ספורטאים כדי לשחררו מהמתיחה שאליה נקלענו שנינו בטרם הגענו למקום. נאמר לי שהמטפלת שלי תדע להתמודד עם העניין - אז שמחתי (וסמכתי) על המקצועיות.

ביום הדין התייצבתי, התקבלתי בנועם וציפיתי לחוויה. המטפלת הייתה נעימה וקשובה, ולא פעם שאלה אם אני בסדר. גם העבודה שלה הייתה טובה. הקושי היה בהגדרה "רקמות עמוק". גם כשהרגעתי אותה שלא תרחם עליי, זה לא עזר. העיסוי היה טוב, אבל לא עמוק. גם השריר המיוסר שלי, שציפה למגע מטלטל, זכה להתעלמות מוחלטת ודי התבאס.

בדיעבד, הסבירה זאת מנהלת הספא בעובדה שהגוף שלי היה בטראומה ולכן היה חשש להעמיק יתר על המידה. אז נכון שהייתה טראומה, אבל היא התמקדה בשריר אחד, שדווקא שיווע לגלולת הרגעה של שתי ידיים מיומנות, שמשום מה נמנעו מלחתור למגע.

יתרון אחר של המקום הוא בחבילות שהוא מציע, המשלבות ממגוון הטיפולים עם אמבט שמנים או חלב, ואפילו עם ארוחות בוקר ואירועים קטנים. אפשר לבלות כמה שעות מהנות או לתת שובר מתנה.

מחירים: החל ב-160 שקלים (ל-25 דקות עיסוי) ועד 415 שקלים (ל-75 דקות). יהודה המכבי 10 תל אביב; טל' 03-5460608