פנינה ירושלמית: מתחם "מעצבים בעיר" מספק חוויה אמנותית חד-פעמית

במסגרת מתחם "מעצבים בעיר" ניתן לפגוש באופן אישי כל מעצב, לצפות בתהליך העבודה שלו ולהשפיע על התוצאה הסופית

"מעצבים בעיר" הוא מתחם המעצבים של ירושלים, שהתמקם באזור מדרחוב בצלאל - ש"ץ, סמוך לשכונת נחלאות ולשוק מחנה יהודה, למרגלות בית הספר לארכיטקטורה בצלאל. המתחם הוקם על-ידי המרכז לעיצוב ברשות לפיתוח ירושלים, באמצעות החברה העירונית אריאל, במטרה להוות בית חם למעצבים ירושלמים מוכשרים, שבו יוכלו ליצור, לייצר, לעבוד ולמכור את תוצרתם לקהל הרחב. במתחם יוצרים יותר מ-20 מעצבים מתחומים שונים, כמו עיצוב קרמי, צורפות, עיצוב תעשייתי, אופנה ועיצוב גרפי, שנבחרו בקפידה על-ידי ועדה מקצועית שבחרה את המעצבים על-פי קריטריונים של חדשנות, יצירתיות, מקצועיות, פוטנציאל מסחרי ויכולת יזמות. מעצבים שהתקבלו למתחם זוכים לסבסוד משמעותי בשכר הדירה ולתמיכה בנושאים שונים כמו שיווק, ייעוץ עסקי וכלכלי ובעיקר לעבודה וליצירה באווירה ייחודית.

מעבר לעניינים של שופינג, מדובר בפנינה ירושלמית שמספקת חוויה תרבותית ואמנותית חד-פעמית, שבה ניתן לפגוש באופן אישי כל מעצב, לצפות בתהליך העבודה שלו משלב הסקיצה ועד למוצר המוגמר ואף להשפיע על תצורתו הסופית, תוך דיאלוג עם המעצב, וכך לזכות במוצר ייחודי עבורכם. בין צורפי התכשיטים במתחם תוכלו להתרשם מהתכשיטים היפים של אפרת יפה נוף, שרי בנג'מין ומירב רוט, מהבגדים שמעצבים ענת פרידמן, סיוון פלול למותג Sipa, מרים גבעון ואתי בן חור לסטודיו "שלוש", מהתיקים שמעצבת אורטל רייניש ומהאקססוריז המעניינים שמעצבת שירה גרופר למותג Sheeebz מבדים ממוחזרים.

באופן טבעי ומתבקש, סביב המתחם התקבצו להם בוטיקים וחנויות מעצבים ייחודיים נוספים, כמו החנות הצבעונית הקסומה של ברברה שור, חנות התכשיטים האקלקטית "פואנטה", חנות הנעליים של המעצב האוונגרדי אדי כלאב, וחנות עיצוב לבית "ויטה V". כל אלה, יחד עם בתי הקפה והמסעדות, הפכו את המדרחוב לאטרקציה תרבותית שבהחלט שווה להקדיש לה יום של טיול עם אופציה פתוחה לשופינג.