יש מחליף לויגודמן: חן ליכטנשטיין מונה למנכ"ל אדמה

חן ליכטנשטיין הצטרף ל-ADAMA (מכתשים אגן לשעבר) בשנת 2006 ■ בתפקידו האחרון כיהן כמשנה למנכ"ל הקבוצה ומנהל האינטגרציה עם סין

מונה מחליף לארז ויגודמן בחברת אדמה פתרונות לחקלאות ("ADAMA") לשעבר מכתשים אגן תעשיות. החברה דיווחה הבוקר מודיעה כי הדירקטוריון מינה את חן ליכטנשטיין לנשיא ומנכ"ל החל מ-7 בפברואר.

יאנג שיאנגשין, יו"ר הדירקטוריון אמר: "המינוי של חן למנכ"ל נעשה בתקופה בה החברה ממשיכה את מגמת הצמיחה והשינוי שלה מחברה מובילה לפיתוח, ייצור ושיווק של מוצרים להגנת הצומח, לחברה גלובלית שממוקדת ביצירת פשטות בחיי החקלאים. לחן יש שילוב של כישורים ויכולות יוצאי דופן שיאפשרו לו להוביל את החברה לשלב הבא בתהליך ההתפתחות שלה, זאת לאחר שלקח חלק מרכזי בצוות שהוביל את המהפך העסקי של ADAMA בשנים האחרונות".

"אני שמח על הישגי החברה שלנו בשנים האחרונות, ומוקיר את הזכות להוביל את הארגון המיוחד הזה", אמר המנכ"ל הנכנס חן ליכטנשטיין. "שנת 2014 תהיה שנה חשובה לקבוצה שלנו, עם השקת המותג החדש והעמקת האינטגרציה עם כמצ'יינה. אני מצפה לעבודה המשותפת עם ההנהלה המצוינת של ADAMA ועם העובדים המעולים והנחושים של הארגון שלנו. ביחד, נמנף את התשתית החזקה שלנו ונמצה את ההזדמנויות הגדולות שעומדות בפנינו בשנים הבאות".

חן ליכטנשטיין (46, נשוי + 2) הצטרף ל-ADAMA בשנת 2006. בתפקידו האחרון כיהן כמשנה למנכ"ל הקבוצה ומנהל האינטגרציה עם סין, ביחד עם תפקידו כנשיא ומנכ"ל סינאק , שהיא חטיבת האגרוכימיה של קבוצת כמצ'יינה וחברת האם של ADAMA. טרם תפקידו זה, הקים וניהל את חטיבת המשאבים הגלובליים, ואיחד את כל הפעילות התפעולית של הקבוצה כולל ייצור, שרשרת אספקה, רכש ומו"פ. לפני כן, הוא הוביל את פעילות הפיתוח העסקי ואת הפעילות מול שוק ההון בחברה.

טרם הצטרפותו לחברה, חן שימש כבנקאי השקעות בכיר בגולדמן סאקס בניו יורק ובלונדון. הוא מחזיק בתואר דוקטור משולב במנהל עסקים ומשפטים מאוניברסיטת סטאנפורד בארה"ב, ובתואר ראשון בפיסיקה (B.Sc) ובמשפטים (LL.B) מהאוניברסיטה העברית בירושלים.