863 אלף צופים לפרק האחרון של הסדרה "להיות איתה"

התוכנית של קשת מסיימת עונה עם נתון גבוה של 700 אלף צופים בממוצע לפרק ■ "מאסטר שף" היא עדיין התוכנית המועדפת על הישראלי הממוצע היום

"להיות איתה" של קשת מסיימת עונה עם נתון גבוה במיוחד של 700 אלף צופים בממוצע לפרק. בפרק הסיום צפו 863 אלף צופים שהתרכזו ב-30.9% מכלל משקי בית יהודיים. הדרמה פרי עטו של אסי עזר, היא הנצפית ביותר היום על המסך. "מאסטר שף" היא עדיין התוכנית המועדפת על הישראלי הממוצע היום. בשני ימי שידוריה נתח הצפייה שלה עומד על למעלה ממחצית צופי הטלוויזיה וכמות הצופים בה עולה על מיליון איש.

התוכנית היחידה הגוברת על "מאסטר שף" בנתח הצפייה היא "ארץ נהדרת" אשר מגיעה ל-51.4% מצופי הטלוויזיה ביום שישי בערב. תוכנית הסאטירה המוצלחת של קשת משנה את הגורל של ערבי הצפייה בליל שבת. ניתן לראות כיצד למרות נתוני רייטינג מתונים במשקי בית - 26.1% - כמות הצופים בה עולה על "משחקי השף" של רשת עם 835 אלף צופים.

תוכנית הריאליטי המקורית של רשת כושלת במאמציה לשחזר את הצלחות הזכיינית בעונה שעברה. בעוד ביום שלישי צפו בתוכנית 821 אלף איש, ביום ראשון - כשממול לוח חזק של ערוץ 10 - משיגה התוכנית 624 אלף צופים בלבד. באותו זמן ממשיכה בייבי בום עם נתונים גבוהים, יחסית לערוץ, של 493 אלף צופים. עוד בין הישגי השבוע בערוץ 10 - "היפה והחנון" ביום שני עם 16.3%, ומשחק הכדורסל בין מכבי תל אביב לריאל מדריד עם שיא לעונה עם 14.3% צפייה. "אקסטרים מייקאובר", ממשיכה לאכזב למרות ההשקעה ולא עולה על 10% צפייה. ביום שישי: אולפן שישי עם נסיגה - 17.5%, ו"שישי" עם אלון בן דוד וטלי מורנו גובר על "יומן" של ערוץ 1 שמשיג רק 5% צפייה.

רייטינג
 רייטינג