ניודים בסלולר: גולן טלקום מובילה בינואר; סלקום מאבדת גובה

גולן גייסה בינואר יותר מ-11 אלף מנויים נטו, הוט מובייל גייסה 6,800 מנויים בלבד על אף המבצע האגרסיבי ■ סלקום איבדה בינואר יותר מ-17 אלף מנויים, פרטנר איבדה 9,600, ואילו פלאפון הצליחה להדהים עם 1,100 נטישות בלבד

שנת 2014 ממשיכה את מגמת הניודים בענף הסלולר כמו בשנה שחלפה. גם בינואר, גולן טלקום המשיכה לגייס הכי הרבה מנויים, על אף המבצע האגרסיבי של מתחרתה הוט מובייל והשקעתה האדירה במסעות פרסום. בה בעת שגולן גייסה בינואר יותר מ-11 אלף מנויים נטו, הוט מובייל גייסה 6,800 מנויים בלבד.

בקרב החברות הוותיקות, נדמה שבסלקום בעיית הנטישה מחריפה, והחברה לא מצליחה למנוע נטישה של מנויים. על אף מבצע לחלוקת מתנות למנויים בחודש שעבר, נראה יותר-ויותר כי סלקום לא מצליחה לגייס את המומנטום הקריטי לעצירת הנטישה, וזו כבר נהפכת סוגיה שיווקית.

סלקום איבדה בינואר יותר מ-17 אלף מנויים, פרטנר איבדה 9,600, ואילו פלאפון הצליחה להדהים עם 1,100 נטישות בלבד, כתוצאה ממהלכים אגרסיביים שעשתה בסוגיית השימור וממבצעים מתחרים של 59 שקל לחודש לחבילת סלולר.

הגיוס הגבוה של גולן הוא בגדר תעלומה, שכן הוט מובייל נהנית ממערך אדיר שעומד לרשותה באמצעות הגב של הוט. הוט מובייל ביצעה השקעה אדירה בפרסום, ויצאה במבצע של 69 שקל לחודש לחבילת סלולר כולל ספק אינטרנט ביתי במהירות של 100 מגה. החברה גם הציעה מבצע לזמן קצר ב-59 שקל לחודש, והתוצאות עדיין נמוכות בהשוואה לגולן בכמות המנויים נטו. הוט מובייל אמנם הצליחה לגייס קצת יותר מגולן, אבל כמו בשנה שעברה, הבעיה של הוט מובייל היא בכמות הנטישות הגבוהה, שחלקן מוסבר בנטישה של מנויי מירס.

בקרב המפעילים הווירטואליים, רמי לוי הצליח לגייס מספר נאה של מתניידים ביחס לפעילותו, בעיקר בזכות המבצע האגרסיבי של 49 שקל לחבילת סלולר. לוי גייס 5,100 מנויים בינואר ואילו יופון הצליחה לגייס נטו 3,200 מנויים.

ניודים בסלולר
 ניודים בסלולר