מיקרומדיק: הצלחה בפיילוט בבית חולים מרכזי בבייג'ין

בנוסף דיווחה החברה על קבלת הזמנה שנייה למוצר הדיאגנוסטיקה לסרטן צוואר הרחם בסין לביצוע של כ-100 אלף בדיקות נוספות

מיקרומדיק , המתמחה בפיתוח של פתרונות ייחודיים בתחום הדיאגנוסטיקה הסרטנית לזיהוי מוקדם של מחלות הסרטן והתאמת טיפול אישי לחולה, מרחיבה את מכירותיה בשוק הסיני. החברה מדווחת היום (ב') על תוצאות חיוביות בפיילוט, שבוצע במוצר ה-CellDetect לאיתור וזיהוי סרטן צוואר הרחם בבית חולים מרכזי בבייג'ין, וכן על קבלת הזמנה שנייה משמעותית לרכישת ערכות לבדיקת סרטן צוואר הרחם מהשותף האסטרטגי בסין, חברת Biomics, הכוללת 100 אלף בדיקות. על פי הערכות, עלותה של ערכה נע בין 9 ל-10 דולרים.

זאת בהמשך למשלוח מסחרי ראשון שהעבירה מיקרומדיק לחברת Biomics, ואשר כלל 20 אלף בדיקות ראשונות.

להערכת מיקרומדיק, התוצאות החיוביות בפיילוט שבוצע בבית החולים בבייג'ין מהווה צעד חשוב לקראת המשך החדרת המוצר לשוק הסיני והרחבת מכירותיו. מוצר ה-CellDetect נבדק במשך כשלושה חודשים ובוצעו באמצעותו בדיקות של 172 מקרים של נשים עם סרטן או טרום סרטן צוואר הרחם בסין. מתוצאות הדוח של בית החולים, שבו נערך הפיילוט, עולה כי ב-95% מהמקרים המוצר הראה כי הצביעה המבדלת הצליחה לזהות את התאים הסרטניים וכי המוצר הקל על האנליזה המבוצעת על ידי פתולוגים, ובכך גם עשוי להפחית את עלויות העבודה. כמו כן בדוח נכללה המלצה לקדם את החדרת המוצר בבדיקות שגרתיות לזיהוי סרטן צוואר הרחם.

מנכ"ל החברה סטיבן איתן מסר כי "אנו שמחים מאוד על ההצלחה בפיילוט בבית החולים המרכזי בסין ומתכוונים לרתום כעת הצלחה זו לטובת המשך הרחבת המכירות בשוק הסיני. העובדה שהשותף הסיני שלנו, Biomics, מבצע הזמנה שנייה של בדיקות, ובהיקף משמעותי גבוה מזה שנרכש על ידו בהזמנה קודמת, מעידה על העניין ההולך וגובר במוצר בשוק הסיני ועל ההבנה שהבדיקה הדיאגנוסטית הייחודית שפיתחנו לזיהוי מוקדם של סרטן צוואר הרחם מאפשרת אבחון מדויק של המחלה ועשויה להוות מנוע צמיחה חשוב עבור מיקרומדיק לשנים הקרובות".