אינסוליין מינתה את רונן מלניק ליו"ר מועצת המנהלים

מלניק, שותף מנהל בקרן וואנקה קפיטל: "אני מאמין גדול בחברה ובפוטנציאל המסחרי שלה"

חברת אינסוליין , העוסקת במחקר, פיתוח, ייצור ושיווק של טכנולוגיה ומוצרים לשיפור האפקטיביות של אינסולין המוזרק לחולי סוכרת, הודיעה על מינויו של רונן מלניק מקרן וואנקה קפיטל ליו"ר החברה.

מלניק (47) הוא שותף מנהל בקרן וואנקה קפיטל, וחבר במועצת המנהלים של החברה מאז 2007. הוא הוביל את ההשקעה בחברה מטעם הקרן שהיא בעלת המניות הגדולה בחברה ומחזיקה כיום כ-18% מהון המניות. טרם הקימו את קרן וואנקה קפיטל היה מלניק שותף בחברת הייעוץ מקינזי, וממייסדי הפעילות של מקינזי בישראל. במהלך שמונה שנות עבודתו במקינזי ייעץ רונן לחברות בישראל, איטליה, אנגליה וגרמניה, בין היתר גם לחברות בתחומי הטכנולוגיה, התרופות והציוד הרפואי.

"רונן מלווה את אינסוליין כמעט מיום הקמתה", מסר רון נגר, מנכ"ל אינסוליין. "הוא היה המשקיע הראשון שהאמין בחברה ולמעשה היה מעורב בכל המהלכים המשמעותיים שעשינו בשנים האחרונות. תרומתו כאסטרטג, משקיע וכאיש עסקים סייעה רבות לאינסוליין בעבר וכן תמשיך לקדם את אינסוליין תוך התווית האסטרטגיה העיסקית של החברה".

מלניק מסר כי "אני מאמין גדול בחברה ובפוטנציאל המסחרי שלה. החברה נמצאת בימים אלו במעבר משלב הפיתוח וההוכחות הקליניות לשלב מכירות ברחבי העולם. אמשיך לפעול ביחד עם ההנהלה לבסס ולהרחיב את שיתוף הפעולה הקיים בגרמניה עם ג'ונסון אנד ג'ונסון, ולהגיע להסכמי הפצה נוספים במדינות אחרות כדוגמת ההסכם שאנו מקדמים בבלגיה והולנד. אנו עדים לבשורה האמיתית שמביא ה-InsuPad לשוק הסוכרת, לאחר התגובות הראשוניות המצוינות מהשטח והתהודה הרבה לה אנו זוכים גם במקומות בהם אנו עדיין לא פועלים, בכוונתנו להרחיב את זמינות מוצרינו בשווקים נוספים".