מנור גינדי: "לא חלמתי שאהיה אזוק ומושפל"

בראיון לחדשות 2 מתייחס גינדי גם לקריסת המרפסות בפרויקט של החברה בחדרה ולמה שכל זה יעשה למותג "גינדי" - אחד המוכרים בענף הנדל"ן

אחרי ששמו נקשר בפרשת שוחד בראשון-לציון וברחובות, מנור גינדי, מבעלי חברת גינדי השקעות, מספר הערב (ד') בריאיון למהדורה המרכזית בערוץ 2 על תחושת ההשפלה במעצר, על האירועים האחרונים שעלולים להטיל צל על שמה של החברה - ומעל הכול אומר שהוא בטוח כי הצדק ייצא לאור.

"אני לא יכול להתייחס לפרטי החקירה, רק להגיד שהבניין הושלם לפני למעלה מ-5 שנים, הכול נמסר, הכול בוצע כדת וכדין", התייחס גינדי לפרשה. "אני גאה בפרויקט הזה, הוא שייך לארסנל היסטורי של פרויקטים של החברה. הכול תקין, ובתקופה הקרובה הכול ייצא לאור".

גינדי לא האמין כשיום אחד התייצבו בדלת ביתו השוטרים. "לרגע חשבתי שמדובר במתיחה", אמר, "מעולם לא חלמתי על התסריט הזה: שוטרים דופקים עם שחר ומפנים אותי מהבית אזוק לחקירה. אלה היו רגעים לא קלים".

הוא ממשיך ומספר על 48 שעות קשות, אך רגע השיא מבחינתו היה ההגעה אל בית המשפט. "נכנסתי לבית המשפט אזוק כשבני משפחתי מחכים לי שם", תיאר. "מדובר באבסורד, כי אם היו אומרים לי להתייצב בתחנה בשש הייתי מגיע ברבע לשש, במיוחד כשכובלים אותי גם ברגליים. אדם מהשורה, נורמטיבי כמוני, לא צריך להימצא בסיטואציה כזו, כשמובילים אותי בין כותלי בית המשפט, אזור מצולם, מתוקשר - זה משפיל".

על קריסת המרפסות: "צירוף מקרי הזוי"

אל מול הפרשה שזכתה לכינוי "הולילנד של ערי המרכז", מגן היזם על שמה של החברה. "אנחנו עובדים שונים לבנות ולפתח את הארץ הזאת, בעמל, ברצון ובתשוקה. יום אחד עם שחר הכול מתהפך לך, ואתה אזוק ומושפל ומרגיש לא טוב".

שבועות בודדים לפני המעצר המתוקשר, התמודדה גינדי עם פרשה אחרת, כשבאחד הפרויקטים של החברה קרסו מרפסות. "זה צירוף מקרים הזוי, בשני המקרים נגרם לנו עוול. גם במקרה של המרפסת השתמשנו בכל האמצעים כדי שהבניין הזה יהיה הטוב ביותר, ואנחנו אחראים כלפי הלקוחות. במקרה הזה הקבלן פישל, ואנחנו ניקח אחריות. אין לנו שום צד בפרשה".

למרות הכול, מנור גינדי לא חושש שההקשרים השליליים יפגעו לאורך זמן במותג של גינדי. "בסופו של דבר אנו נמדדים לאורך זמן", הצהיר, "כרגע זו מהמורה בדרך. אנחנו מתייחסים הזה כאירוע, אפשר לדבר על רצף של אירועים לא נוחים. אנחנו מתייחסים לעסק הזה כפרשה מהשגרה".