אורנג' משיקה ממשק מיוחד לסמארטפונים עבור מבוגרים

אורנג' החלה להציע במכשירי הסמארטפון שלה מדגם אינפיניטי איקס, ממשק מיוחד לקהל המבוגר ■ הממשק מציע באופן נגיש ופשוט גישה לפעולות מרכזיות, אותן הלקוחות מבצעים באופן יומיומי ותדיר

האוכלוסייה הבוגרת מתקשה במקרים מסוימים להתמודד עם הסמארטפונים המשוכללים, במיוחד עם מכשירים המבוססים על מערכת ההפעלה אנדרואיד. חלק מהייבואנים מציעים בסמארטפונים שלהם ממשקים מיוחדים המתלבשים על מערכת ההפעלה. הדבר המיוחד בממשקים אלו, שהם מציפים את השירותים הבסיסיים לקדמת הבמה בטלפון, כך שהלקוח לא צריך להסתבך כאשר הוא מנסה לחייג או לקרוא מסרון.

אורנג' החלה להציע במכשירי הסמארטפון שלה מדגם אינפיניטי איקס, ממשק מיוחד לקהל המבוגר. ממשק זה מציע באופן נגיש ופשוט גישה לפעולות מרכזיות, אותן הלקוחות מבצעים באופן יומיומי ותדיר כגון: חיוג טלפוני, שליחת מסרונים, חיפוש בקבוצות אנשי קשר, שימוש במצלמה, צפייה בגלריית תמונות והפעלת אפליקציות שימושיות נוספות. את הממשק ניתן לנטרל. אורנג' מתכננת להציע את הממשק בשם "אורנג' Friendly" גם לסמארטפונים נוספים וכעדכון ללקוחות קיימים של האינפיניטי איקס.

מי שאחראי על הממשק החדש היא חברת UIU. מנכ"ל החברה הוא אמיר קופרווס, שניהל בעבר את חברת Else (אמבלייז מובייל) שהייתה אחראית על סמארטפון ישראלי שלא הגיע למדפים. "חקירה והבנה מעמיקה של השוק הסלולרי הובילו אותנו לפתח פלטפורמה ייחודית המאפשרת להנגיש את הסמארטפון ולהפכו למכשיר המותאם לכל רמת יכולת, גם עבור אוכלוסיות לא טכנולוגיות", אומר קופרווס. "הפלטפורמה החדשה, שפותחה לאחר פילוח צרכים סיגמנטלי, מפשטת את השימוש בסמאטרפון, מאפשרת תפעול נגיש וידידותי ובכך מעצבת מחדש את חווית המשתמש".

UIU נוסדה ב-2011, היא מעסיקה 14 עובדים, בחברה הושקעו קצת יותר מחצי מיליון דולר, כאשר תכנית החממה של המדען הראשי, וקרן הון הסיכון JVP שותפים במימונה.

זוהי לא הפעם הראשונה שאורנג' פועלת להנגשת הקהל המבוגר (65 פלוס) לשירותיה. היא מוכרת כבר תקופה ארוכה את הטלפון Doro והיא מציעה מענה טלפוני המטפל בכל שירותי החברה על-ידי נציג בודד, ללא מעבר בתפריטים קוליים.