הסמארטפון הקעור של LG יימכר באורנג' ב-4,000 שקל

הסמארטפון יימכר באופן בלעדי דרך אורנג' ולא בערוץ המכירה הישיר של LG ■ ברשתות הסלולר בייבוא מקביל הפלקס נמכר בכ-500 שקל פחות ■ הפאבלט מציע מסך קעור 6 אינץ' וטכנולוגיית ריפוי לשריטות

LG ישראל השיקה היום (ד') את הסמארטפון הקעור הראשון בעולם -G Flex. מדובר בהשקה יחסית מהירה ביחס למדינות רבות. היתרון של מסך קעור מלבד הקטע העיצובי, הוא תחושה שאמורה להעצים את חוויית גודל המסך בצפייה בסרטים או בזמן משחק. ב-LG אומרים שהחוויה דומה לצפייה בסרט קולנוע באולם IMAX. בנוסף, בזכות החלק התחתון הקעור של הטלפון, המיקרופון קרוב יותר לפה של המשתמש.

חידוש אחר בג'י פלקס הוא החומר ממנו עשוי גב המכשיר. LG שילבה כאן טכנולוגיה שהיא קוראת לה "ריפוי עצמי", כאשר בזכותה גב הסמארטפון העשוי מציפוי אלסטי, המכשיר יודע לרפא את עצמו משריטות קלות.

הג'י פלקס הוא גם הסמארטפון הראשון שמגיע עם סוללה קעורה המתאימה לעיצוב שלו. למרות המבנה הדק שלה, הסוללה מגיעה בהספק של 3,500 מיליאמפר לשעה, כך שהסמארטפון יכול לספק זמן עבודה לכל ארוך היום. מלבד זה, לג'י פלקס אין אף כפתור בצדדים או בחלק הקדמי שלו. בדומה לדגם הג'י 2 שכבר נמכר בארץ, למכשיר יש כפתורים בחלק האחורי שלו, המאפשרים לשלוט בעוצמת הווליום על-ידי האצבע בזמן שיחה. פתרון טבעי יותר לשימוש.

המפרט הטכני כולל מסך בגודל 6 אינץ' ברזולוציה של 1280 על 720 פיקסלים בלבד. לא מדובר ב-Full HD. המעבד הוא מרובע ליבות מסוג סנפדרגון 800 של קוואלקום במהירות 2.26 ג'יגה הרץ, 2 ג'יגה זיכרון, מצלמה עם חיישן 13 מגה פיקסל, משקל של 177 גרם, תמיכה ברשתות הסלולר מדור 4 (LTE) ומערכת ההפעלה אנדרואיד - ג'לי בין (4.2.2).

עלות המכשיר עומדת באורנג' על 4,000 שקל. רונלייט נוקטת בשיטה אנטי תחרותית ומשיקה את הפאבלט רק ברשת אורנג' ולא למכירה בחנויות הסלולר או למכירה דרך האתר שלה. השקה אצל מפעילה סלולרית באופן בלעדי למספר שבועות היא דבר מקובל, אבל עצם זה שרולנייט לא מוכרת את הטלפון גם דרך ערוץ המכירה של LG הוא צעד שמחזיר את השוק אחורה לתקופה בה חברות הסלולר שלטו בשוק הסמארטפונים. לקוחות שלא יהיו מעוניינים לרכוש דרך אורנג', יוכלו לרכוש את הפאבלט בחנויות הסלולר במחיר הנמוך בכ-500 שקל.

"במסגרת הגדרתה של ישראל כשוק אסטרטגי המקבל עדיפות בכל הנוגע למועד השקתם של מוצרים חדשים ביחס לעולם, נמשיך להביא ללקוחותינו בארץ את הבשורות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר", אומר גיא דה פיצ'וטו, מנכ"ל רונלייט דיגיטל, ייבואנית LG מובייל בארץ.