אל תפספסו: הכירו את בית הקפה "לחם יין" ביהוד-מונוסון

מזמן לא ישבתי בבית קפה שמקפיד כל-כך על איכות האוכל ■ אם אתם עוברים באזור או עובדים באזור, או אם אתם בדרך לנתב"ג או שמתחשק לכם להכיר מקום חדש - אל תחמיצו את בית הקפה

לא האמנתי שאי פעם אגיד משפט כזה, אבל הנה אני אומר: שווה לקפוץ במיוחד ליהוד-מונוסון (שני היישובים שחוברו להם יחדיו, ויש לקוות שאיחודים דומים יקרו בעוד מקומות), בשביל לשבת בבית קפה. אני מנחש שזה יישמע מפתיע, שכן מה יכול להיות מיוחד כל-כך בבית קפה שמצדיק נדידה אל מעבר למחוזות בתי הקפה השכונתיים, הקבועים, שכל אדם באשר הוא גר, מאמץ לעצמו?

"לחם יין" הוא מקום שהייתי שמח לאמץ אותו כבית קפה השכונתי שלי, אם הוא היה בשכונה שלי, או בעירי. לא בשל האווירה הטובה והעיצוב החם והאלגנטי, שכן כאלה יש לא מעט אלא בזכות זה שכבר מזמן לא ישבתי בבית קפה שמקפיד כל-כך על איכות האוכל. עניין נוסף: מזמן לא ישבתי בבית קפה לאור נרות.

בחזרה לאוכל: קיש התרד והגבינות הוא אחד הקישים הטעימים שאכלתי ומדובר כאן בחובב קישים מושבע. היינות המוצעים במקום הם של יקב טוליפ. לגמתי "שרדונה סיקרט" משובח, שלווה בפרוסות לחם שנאפה במקום, לצד קרם חצילים וגבינות צאן. הלחם לא סתם נאפה במקום, אלא במאפייה של בית הקפה, שפועלת במתכונת של חנות לחמים - קונדיטוריה.

אם אתם עוברים באזור או עובדים באזור, או אם אתם בדרך לנתב"ג או שמתחשק לכם להכיר מקום חדש, בקרו ב"לחם יין" - מקום מעולה לחזור אליו.

שעות פתיחה: א'-ה' 8:00-00:30, ו' 8:00-16:00, ש' 19:00-00:30. כתובת: דרך החורש 4 (בכניסה לקריית הסביונים), יהוד-מונוסון. טלפון: 03-6321793.