איקאה השקיעה 380 מיליון שקל בהקמת הסניף בקריית אתא

עם פתיחת החנות החדשה צופים ברשת כי בשנת 2014 יבקרו בכל הסניפים 5.4 מיליון איש, ויימכרו בהם 25 מיליון פריטים

סניף שלישי לאיקאה: הרשת השוודית עולה צפונה, ותשיק ב-11 במארס את הסניף החדש בצמוד לצומת אתא שבקריית אתא. החנות כוללת 51 חדרי תצוגה ו-3 בתים הממחישים עיצוב חדרים וסיטואציות חיים מגוונות.

שטחה של החנות משתרע על פני 27 אלף מ"ר, ובהקמתה הושקעו כ-380 מיליון שקל.

בין השאר הסניף נבדל מהסניפים הקודמים בקונספט שונה של חיבור לקניון, בתוך מתחם מסחרי - כשמתוך חלונות הראווה שבקניון ניתן יהיה להשקיף אל החנות ולהפך.

גם במערך ההסעדה הונהגו שינויים, כמו האפשרות לרכוש כוס קפה במילוי חופשי ב-8 שקלים. חנות המזון השוודית תכלול גם מנות פחות שוודיות, כמו פיצה.

"כניסתה של איקאה לאזור הצפון מיישמת בצעד נוסף את חזון איקאה", אומר מנכ"ל רשת איקאה ישראל, שוקי קובלנץ. "עוד בשלבי ההקמה של החנות היינו עדים לתנופת בנייה מוגברת באזור המסחרי של צומת אתא, והחנות כבר מהווה אבן שואבת ליזמים ולבעלי עסקים באזור הצפון.

"כפי שנוכחנו לראות בנתניה ובראשון-לציון, אנו מאמינים כי החנות החדשה תהווה מוקד משיכה לתושבי המטרופולין, תוביל ליצירת הזדמנויות בפיתוח המסחרי, התעסוקתי והפנאי, ואף תשפר את איכויות המסחר באזור".

עם פתיחת החנות החדשה צופים ברשת כי בשנת 2014 יבקרו בכל הסניפים של איקאה כ-5.4 מיליון איש, ויימכרו בהם כ-25 מיליון פריטים. רצפת המכירה של הרשת בישראל כוללת כעת כ-80 אלף מ"ר.

כזכור, בחודש נובמבר האחרון הודיע מתיו ברונפמן, בעל השליטה באיקאה ישראל, על מינויו של קובלנץ למנכ"ל הרשת בישראל. קובלנץ החליף את שלומי גבאי, שפרש מהתפקיד לאחר 10 שנים.

קובלנץ כיהן כסמנכ"ל הכספים של איקאה ישראל מאז שנת 2008, ובמסגרת תפקידו ניהל את מערך הכספים והרכש של החברה. הוא היה שותף למערך הניהול של החברה וכן לכל הקשור לפתיחת חנות איקאה בראשון-לציון ולהקמה מחדש של חנות איקאה בנתניה לאחר השריפה.