התחדשו המגעים בין עורכי דינה של שולה זקן לפרקליטות

בסוף השבוע נראה היה כי הניסיון של זקן להשיג הקלה בעונש בתיק הולילנד ע"י הסדר עד מדינה ייכשל עקב התנגדות הפרקליטות, אך כעת התחדשו המגעים

התחדשו המגעים בין עורכי דינה של שולה זקן לבין פרקליטות מחוז תל-אביב (מיסוי וכלכלה), בניסיון להגיע להסדר עד מדינה עם זקן בתיק הולילנד.

ל"גלובס" נודע כי לאחר שבסוף השבוע נראה היה כי הניסיון של זקן להשיג הקלה עתידית בעונש במשפט הולילנד באמצעות הגעה להסדר עד מדינה ייכשל עקב התנגדות הפרקליטות, כעת התחדשו המגעים.

פרקליטיה של זקן, עורכי הדין עופר ברטל ודב גלעד כהן, צפויים להיפגש במהלך היום (א') עם פרקליטת מחוז תל-אביב (מיסוי וכלכלה), עו"ד ליאת בן-ארי, ועם עו"ד יונתן תדמור, אחד התובעים המובילים במשפט הולילנד, בניסיון להגיע להסכמות שיאפשרו חתימה על הסכם.

זקן מואשמת במשפט הולילנד בלקיחת שוחד מיזמי נדל"ן באמצעות שמואל דכנר ז"ל, ומצבה המשפטי נחשב קשה מאוד.

בשבוע שעבר, ולאחר שעל רקע המשפט חל קרע ביחסים בינה לבין ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, שזקן שימשה כמזכירה שלו וכבת חסותו, פנתה זקן לפרקליטות והציעה למסור גרסה חדשה ועדויות מפלילות נגד אולמרט. הואיל והפנייה נעשתה בשלב מאוחר מאוד של המשפט, לאחר שזקן וכלל הנאשמים כבר הגישו את סיכומיהם ומסרו את גרסתם, בפרקליטות מתלבטים האם להגיע עמה להסדר.

ההכרעה בשאלה תושג, בין היתר, על סמך טיב הראיות החדשות שזקן תציג בפני אנשי הפרקליטות. זאת, הן בנוגע לתיק הולילנד והן בנוגע לפרשות אחרות שבהן אולמרט הועמד לדין ובראשן ראשונטורס וטלנסקי, שעודן נדונות במסגרת ערעור על זיכויו של אולמרט שהגישה המדינה לבית המשפט העליון.