מסך טלוויזיה LG קעור - התמונה הטובה ביותר כיום

דגם 980Y היא טלוויזיה כמעט מושלמת. נכון שחסר מגוון רב יותר של אפליקציות מקומיות או תמיכה בשידורי UHD (מוכר גם כ-4K), אבל היא מציעה תמונה מדהימה ועיצוב שלא ישאיר אף אחד אדיש

מסכי הטלוויזיה מציעים תמונה באיכות מצוינת, אבל מתברר שאפשר גם לשדרג את הכי טוב שיש. LG החלה למכור בארץ את הטלוויזיה הקעורה הראשונה שלה בטכנולוגיית OLED, ומציעה את איכות התמונה הכי טובה שאפשר למצוא היום בשוק.

עיצוב: קל לחשוב שמסכי טלוויזיה סובלים מעיצוב משעמם - מלבן דק עם מסגרת כזו או אחרת. מה כבר אפשר לחדש? טלוויזיות קעורות הם הטרנד העיצובי הבא, והדגם הזה נראה מצוין. ראשית, מדובר בטלוויזיה דקיקה במיוחד, כמעט כמו נייר. המסגרת דקיקה, והרגלית היא בעצם חלק שלם של המסך. למה צריך מסך קעור? כנראה שלא צריך, אבל מי שיש לו כמה עשרות אלפי שקלים לטלוויזיה במחיר של אוטו, יקבל מסך שאין לאף חבר שלו. מה עוד נותן המראה הקעור? מראה המזכיר מסך IMAX. בגודל 55 אינץ' התחושה מינימלית, אבל נחמדה. בגדלים גדולים יותר, התחושה מתעצמת.

סאונד: הרמקולים הדקיקים, הכמעט שקופים, נמצאים בתוך הרגלית השקופה. למרות הדקיקות, הסאונד מוצלח למסך טלוויזיה, עמוק ואפילו קצת רחב.

סמארט: יש חיבור WiFi, יש LAN, יש ממשק בעברית, אפשרות לקרוא קבצי וידיאו ב-HD עם תרגום לעברית (SRT), תלת ממד, ויש אפליקציות כמו יו טיוב, פיקסה, טוויטר, וואלה, פייסבוק, דפי זהב, ישראל היום ואפשרות לשלוט בטלוויזיה עם אפליקציה בסמארטפון (בעיקר לצורך הקלדה). LG גם מציעה מדבקת NFC (טכנולוגיית אלחוט לטווח קצר), איתה ניתן לשדר באמצעות נגיעת הסמארטפון (בחלק מהדגמים, לא אייפון) תמונות בקלות לטלוויזיה.

תמונה: המסך מגיע בטכנולוגיית OLED שצפויה בעתיד הלא רחוק להחליף את טלוויזיית ה-LED, וכרגע עדיין מאוד יקרה. התמונה מדהימה באיכותה וחוויית צפייה פשוט עוצרת נשימה. הצבעים חיים, והתמונה מושלמת מכל זווית עם גוון שחור חזק. איפה החיסרון? כמו ב-LED, יש השתקפות. מצד שני, בכל פעם שתדליקו את הטלוויזיה, תחשבו שכל מסך אחר שראיתם פשוט דהוי.

שלט רחוק: השלט הרחוק מעוצב באופן לא שגרתי. הוא מציע טכנולוגיית מג'יק Remote, בעזרתה ניתן לשלוט בעכבר בתנועת היד באוויר. לוקח כמה דקות להתרגל, אבל זה עובד נהדר.

בשורה התחתונה: מדובר בטלוויזיה כמעט מושלמת. נכון שחסר מגוון רב יותר של אפליקציות מקומיות או תמיכה בשידורי UHD (מוכר גם כ-4K), אבל היא מציעה תמונה מדהימה ועיצוב שלא ישאיר אף אחד אדיש.

מחיר: 55 אלף שקל ל-55 אינץ'.

ציון: 10.