מתחזק בדיגיטל: y&r ישראל מתמזג עם גורני ו-INNOVATE

החברה הממוזגת, שתקרא iGIN, תציע שירותי פרסום, טכנולוגיה ושיווק דיגיטלי ותנהל תקציב כולל של יותר מ-50 מיליון שקל בשנה

משרד הפרסום y&r ישראל משקיע מאמצים כדי לחזור לקדמת הבמה בתחום הדיגיטל: ל"גלובס" נודע, כי המשרד מתמזג עם חברות הדיגיטל גורני ו-INNOVATE ושלושת הגופים מקימים יחד חברה חדשה שתישא את השם iGIN.

החברה הממוזגת אמורה לפעול כ-One stop shop ולהציע שירותי פרסום, טכנולוגיה ושיווק דיגיטלי, בהיקף כולל של יותר מ-50 מיליון שקל בשנה.

y&r נחשב בעבר לשחקן משמעותי בתחום האינטראקטיב. ערן גפן, שהוביל את התחום במשרד - בתחילה כזרוע דיגיטלית עצמאית ובהמשך כחלק שמוזג למשרד עצמו - היה חתום יחד עם גדעון עמיחי (מבעלי המשרד בעבר) על מהלכים שזכו להוקרה ולפרסים - לרבות פרסים בתחרות הפרסום בקאן.

עזיבתם של גפן ומייסדי המשרד הביאה למשבר כללי, שבא לידי ביטוי גם בתחום הדיגיטל.

גורני ו-INNOVATE הן שתי שחקניות שנהנות כיום ממעמד מכובד בתחום. גורני, בבעלות רותם אופיר ורונית פישמן, לא חברה עד עתה לגורמים חיצוניים. לעומתה, INNOVATE שבבעלות רון בן חיים ועומר זייגרמן, קיימה כבר מספר שיתופי פעולה לאורך השנים.

כיו"ר החברה הממוזגת יכהן אופיר וכמנכ"ל החברה יכהן זייגרמן. לדברי זייגרמן: "כיום האתגר הגדול של הלקוחות בתחום הדיגיטל הוא ההתמודדות עם ריבוי ספקים מתמחים והניהול והסנכרון ביניהם כדי לקבל תמונה מלאה והחלטות שיווקיות נכונות. בנינו את iGINמשילוב של ארבע דיסיפלינות דיגיטל: טכנולוגיה וחדשנות, אסטרטגיה וקריאייטיב, מובייל, מדיה ופלטפורמות צומחות. יש לנו את הניסיון והיכולות המוכחות לספק ללקוחות פתרון הוליסטי כולל בעולם הדיגיטלי, וזאת כדי להביא להתייעלות בתהליכי העבודה וליצור תוצאות טובות בהרבה".

רונית פישמן היא בתו של אליעזר פישמן, בעל השליטה ב"גלובס"