המניה הלוהטת; טסה בכ-565% ועשויה לזנק בעוד 50%

אנליסטים בחברת Robert W. Baird & Co סבורים כי מניית טסלה תגיע לרמה של 350 דולר ותעמוד ביעדי המכירות שלה השנה ■ "החברה ממשיכה להתקדם ולשפר את שרשרת האספקה שלה ולהגביר את הייצור"

חברת טסלה הפכה בשנה האחרונה לאחת החברות הלוהטות בוול סטריט. לפי התרחיש השורי ביותר מניית יצרנית הרכב החשמלי תזנק לרמה של 350 דולר בתוך שנים ספורות. כלומר, המניה תעלה בכ-50% מעל הרמה שבה היא נסחרת כיום.

התחזית האופטימית פורסמה היום (ג') ע"י אנליסטים בחברת Robert W. Baird & Co, שביססו את ההערכה שלהם על ההנחה שטסלה תצליח לעמוד ביעד מכירות של 350 אלף מכוניות מדגם GEN III (הדגם הזול שמתכננת החברה לשווק בקרוב) ועוד 75 אלף מכוניות מדגם MODEL X, הדגם היוקרתי והפופולרי שמשווקת טסלה.

צוות האנליסטים, בראשות בן קאלו, העלו את מחיר היעד של מניית טסלה לשנה הקרובה, לרמה של 275 דולר, לעומת מחיר יעד קודם שעמד על 245 דולר. ההמלצה נותרה על "ביצועי יתר". "קיימים גורמים רבים להעלאת מחיר היעד", כתבו האנליסטים במזכר ללקוחות וציינו את השיפורים שביצעה החברה בסוללה החשמלית.

לאחר שנפגשו עם בכירים בחברה, צוות האנליסטים ציינו כי הם אופטימיים מאוד לגבי עתיד החברה ויכולתה לעמוד ביצע המכירות שהציבה לעצמה ב-2014, מסירות של 35 אלף רכבים מדגם Model S. "החברה ממשיכה להתקדם ולשפר את שרשרת האספקה שלה ולהגביר את הייצור", ציינו האנליסטים.

בינתיים, מניית טסלה ממשיכה להיות אחת הלוהטות ביותר בוול סטריט. ב-12 החודשים האחרונים המניה טיפסה לשיא חדש והשלימה זינוק של כ-565% לרמה של כ-233 דולר.