מיקרוסופט תשיק את האקס בוקס One בישראל בספטמבר

בסוף חודש אפריל מיקרוסופט מתכננת לחשוף פרטים נוספים על קונסולת המשחקים שלה

אחרי שהגיימרים הישראלים חטפו מהמדפים את קונסולת המשחקים של סוני - פלייסטיישן 4, הם יכולים להתחיל לספור את החודשים שנותרו לקראת השקת האקס בוקס One של מיקרוסופט שתגיע בספטמבר לישראל.

מיקרוסופט הודיעה היום על השקת הקונסולה ב-26 מדינות נוספות, כולל טורקיה, ארגנטינה, יוון ורוסיה. בסוף חודש אפריל מיקרוסופט מתכננת לחשוף פרטים נוספים על ההשקה.

האקס בוקס וואן עבר מקצה שיפורים בעיצוב שלו, אבל לא משהו דרמטי. הקונסולה מגיעה עם אביזר הקינקט כבר בתוך הערכה. הקינקט היא מצלמה, המזהה את תנועותיו וקולו של המשתמש, להפעלה של המערכת ומשחקים.

מבחינת חומרה, הוואן מגיע עם מעבד גרפי ייעודי בעל 8 ליבות ו-8 ג'יגה זיכרון. מיקרוסופט שילבה גם כונן בלו-ריי, כונן אחסון בנפח חצי טרה וכניסות USB מתקן 3.0. שיפורים משמעותיים בקונסולה הוא זמן הפעלה כמעט מיידי של המכשיר באמצעות פקודה קולית. זמן ההפעלה בקונסולה הנוכחית היום הוא לא קצר. מעבר לזה, ניתן באמצעות פקודה קולית "אקס בוקס תצפה בטלוויזיה", לעבור לצפייה ישירה בשידורי טלוויזיה.

באותה מהירות, האקס בוקס וואן עובר בין משחק לערוץ טלוויזיה או לדפדפן אינטרנט, כמעט ללא השהייה. חיישן חדש לקינקט, יזהה את המשתמש בהפעלת המערכת, להתאמה אישית לכל התכנים שבקונסולה. עמוד הפתיחה יביא את המשתמש ישר לדברים האחרונים אותם הוא הפעיל. למשל, תוכנית טלוויזיה או משחק.

האקס בוקס וואן פועלת על 3 מערכות הפעלה, זו של האקס בוקס למשחקים, גרסה של חלונות ומערכת שמחברת בין השניים. האקס בוקס גם יודעת לפצל את המסך בזמן צפייה בתוכנית טלוויזיה, בדומה להפעלה של שתי אפליקציות בחלונות 8 היום. בצורה הזו, ניתן לראות תוכנית ולגלוש לאתר מסויים בדפדפן.