מנצלים את העליות: מייסדי וויקס ווהחברה ימכרו מניות

מספר המניות שיימכרו כמו גם חלוקת המניות המוצעות בין החברה לבין בעלי המניות הקיימים טרם נקבעו

בחברת וויקס , שיצאה להנפקה ראשונית בנאסד"ק לפני קצת פחות מחצי שנה, מתכננים לנצל את העליות במניה ולצאת בהנפקה נוספת.

החברה, המציעה פלטפורמה מתקדמת לפיתוח נוכחות אינטרנטית מקצועית, הודיעה אמש על הגשת הודעת רישום באמצעות טופס F-1 לרשות ניירות הערך בארה"ב (ה-SEC) בנוגע להנפקה מתוכננת לציבור של מניותיה הרגילות. חלק מהמניות שיוצעו לציבור יימכרו על ידי Wix וחלק מהמניות יימכרו על ידי בעלי המניות הקיימים בחברה.

Wix לא תקבל תמורה בגין מכירת מניות אשר יימכרו לציבור על ידי בעלי המניות הקיימים. מספר המניות שיימכרו כמו גם חלוקת המניות המוצעות בין החברה לבין בעלי המניות הקיימים טרם נקבעו.

מאז ההנפקה הראשונית זינקה מניית וויקס בכ-62% ושווי השוק של החברה עומד על כ-972 מיליון דולר.

את הרבעון הרביעי של 2013 סיכמה Wix עם הכנסות של 24.9 מיליון דולר - צמיחה של 88% ביחס לרבעון המקביל, ונתון גבוה מצפי השוק שעמד על 23.6 מיליון דולר. ההפסד הנקי Non-GAAP הגיע ל-29 סנט למניה, בעוד שצפי השוק היה ל-15 סנט. סך ההפסד Non-GAAP הגיע ל-7 מיליון דולר, וההפסד GAAP עמד על 10.9 מיליון דולר. ברמה השנתית Wix רשמה הפסד GAAP של 28.7 מיליון דולר על הכנסות של 80.5 מיליון דולר, שהיוו צמיחה שנתית של 84%.

ג'יי.פי.מורגן ומריל לינץ' ישמשו במשותף כמנהלים ראשיים מובילים של ההנפקה המתוכננת.

עוד מציינים בוויקס כי הודעת הרישום בנוגע למניות הנ"ל הוגשה ל-SEC, אך טרם נכנסה לתוקף. ניירות הערך הנ"ל אינם ניתנים למכירה ולא ניתן לקבל הצעות לרכישתם לפני המועד בו תכנס הודעת הרישום לתוקף.

Wix.com הינה פלטפורמה לפיתוח נוכחות מקצועית באינטרנט, עם למעלה מ-42 מיליון משתמשים רשומים ברחבי העולם (נכון לסוף 2013). Wix מתבססת על התפיסה כי רשת האינטרנט צריכה להיות נגישה לכל לא רק כצרכני תוכן פאסיביים אלא גם כיצרני ותורמי תוכן. מטה חברת Wix ממוקם בתל-אביב ולחברה סניפים נוספים בסן פרנסיסקו, ניו יורק, וילנה ודנייפרופטרובסק.