בזק בינלאומי בהשקת הענן הציבורי: נהיה הגדולים בארץ

החברה השקיעה 10 מיליון שקל בפרויקט ה-Virtual nest

בזק בינלאומי משיקה היום (א') בהשקעה של 10 מיליון שקל את שירותי הענן החדשים שלה. החברה מציינת כי לאחר ההשקעה בכבל התת ימי שהעלה מדרגה את ביצועי האינטרנט בישראל, יהפוך הפרויקט החדשה למוביל בישראל בתחום המחשוב בענן וייקרא: ה-Virtual nest.

בהודעת החברה היא מציינת שמדובר פרויקט אסטרטגי עבורה, שהינו תוצר של עבודה מעמיקה של החברה אשר כללה מחקרים וקבוצות מיקוד לגבי צרכי הלקוחות העסקיים מעולם שירותי המחשוב בענן וכן לווה בסגירת הסכמים עם חברות ה-IT מהמובילות בעולם, כתשתית לשירות המושק היום.

החברה התמחתה בשנים האחרונות בהקמת עננים פרטיים ייעודיים לחברות ולארגונים, כאשר הדוגמא המובילה לכך הינה הענן של משרד החינוך המשרת כ-4,500 בתי ספר בישראל.

לדברי מנכ"ל החברה איציק בנבנישתי, "היום בזק בינלאומי לוקחת צעד נוסף ומקימה את ה- Virtual nest, חנות ענן אשר תהווה פלטפורמת שירות מתקדמת, הזמינה 24/7 ובלחיצת כפתור תאפשר ללקוחות לרכוש ולהפעיל שרתים וירטואליים לאחסון, גיבוי, שרתי WEB וסביבות פיתוח ובדיקות - מכל ממשק אינטרנטי ובעלויות נמוכות המותאמות למסגרת התקציב גם של עסקים קטנים.

"שירות זה רלוונטי גם לעסקים בינוניים, סטארט-אפים וחברות בצמיחה שיוכלו להרכיב לעצמם פתרונות מחשוב בהתאם לצרכים המשתנים של הארגון. בהמשך מתכננת בזק בינלאומי לאפשר במסגרת חנות הענן גם רכישת פתרונות תוכנה וכלים לניהול המשרד לצד פתרונות ושירותים נוספים כדוגמת רישוי, מרכזיות ומוקדי שירות בענן".