כדים ונהנים: הצצה ל"טיפול כדים" בספא אקאשה הירושלמי

טיפול חדש בספא אקאשה שבמלון ממילא: משולב בעבודה עם כדי חרס קטנים , שכשהמטפל אוחז בהם, הם הופכים לחלק אינטגרלי מכף ידו

כששמעתי לראשונה את צמד המילים "טיפול כדים", זה נשמע קצת חשוד, כמו עוד דרך ביזארית לנסות ולחדש. אבל בספא אקאשה שבמלון ממילא הירושלמי לוקחים את הטיפול ברצינות, ואכן מדובר בחוויה מחדשת ומרגשת. קשה לי להתאפק עד לסוף האייטם כדי להגיד שהיה מדהים, שכן התהליך חשוב לא פחות. נתחיל בכך שהטיפול משולב בעבודה עם כדי חרס קטנים ומתוקים, שכשהמטפל אוחז בהם, הם הופכים לחלק אינטגרלי מכף ידו, וכלל לא חשתי מתי זו היד ומתי הכד. העיצוב של כל כד שונה וכן מרקמו ולכן המגע על הגוף מגוון (חלק, מחוספס וכדומה). את הכדים מייצרת שרית עמיבר (מסטודיו אדמה), ואקאשה הוא המקום השני בארץ שעושה בהם שימוש טיפולי.

העיקרון זהה לעבודה עם אבנים חמות, רק שהכד מחליף אותן. הכדים שורים בנוזל חם והמטפל עובר אתם במהירות על הגוף. החום המעקצץ נעים ואינו מעיק, שלא לדבר על כך שכמובן אינו גורם לכוויות. דניס, המטפל שלי, היה פשוט מושלם, אחד ממתי-מעט שנכנסו לפנתיאון המטפלים שאזכור לעד. אצלו אפילו פעולת ה"ליטוף" הבסיסית ביותר על הגוף מלאת משמעות ונוכחות.

טיפול הכדים נמשך לא פחות מ-75 דקות, שבמהלכן נעשה שילוב סירוגי של עבודת הכדים עם עיסוי רקמות עמוק בשמן שומשום. דניס שחרר את כל המקומות המועדים לפורענות, עשה מתיחות והשתמש בטכניקות ובלחיצות שהעיפו אותי אל על. הטיפול אמור להיות מעודן, אבל גם מותאם אישית, כך שמומלץ לתאם ציפיות מראש.

על הספא כבר נכתב במדור, והוא פתוח גם לאורחים מבחוץ שמוזמנים ליהנות ממתקני המלון לפני ואחרי. * 580 שקלים ל-75 דקות, כולל משקה לאחר הטיפול. יש גם חבילות בתוספת ארוחה בקפה ממילא הסמוך ו/או חדר במלון.

שעות פעילות: א'-ה': 06:00-22:00, שישי-שבת - עד 18:00

רחוב המלך שלמה 11 ירושלים (כניסה גם מאלרוב, שדרות ממילא 17), טל' 02-5482233; www.mamillahotel.co.il/wellbeing_spa_gym