עדיין הכי עממי בארה"ב: 27.9 ד' מחיר כרטיס ממוצע למשחק MLB

בילוי במשחק בייסבול ממשיך להיות הזול מבין הליגות המקצוענית בארה"ב. ה-NFL הכי יקרה, אחריה ה-NHL

ליגת הבייסבול האמריקאית (MLB) נאבקת בשנים האחרונות בירידה בפופולריות, בעיקר עם התחזקות הכדורגל במדינה, אבל במקביל ממשיכה לשמר עצמה כליגה המקצוענית הכי עממית וזולה מבין הליגות הגדולות בארה"ב.

מחיר כרטיס ממוצע למשחק MLB יעמוד בעונת 2014 על 27.9 דולר - עלייה של 2% בהשוואה לעונה שלפני כן. כהשוואה, בליגת ה-NFL עומד המחיר הממוצע לכרטיס בעונה האחרונה עמד על 81.5 דולר, ב-NHL המחיר הממוצע עומד 61.6 דולר, וב-NBA נדרשים האוהדים לשלם בעונה הנוכחית בממוצע 52.5 דולר לכרטיס.

הבייסבול גם ממשיך להיות הבילוי המשפחתי הספורטיבי הזול ביותר בארה"ב. לפי מדד ה-FCI (מדד Fan Cost Index) שכולל ארבעה כרטיסי כניסה למשחק, 2 בירות, 4 משקאות קלים, 4 נקניקיות בלחמניה, חנייה, 2 תוכניות למשחק ו-2 כובעים - מחיר בילוי משפחתי במשחק MLB עומד על 212 דולר - זול בהרבה מבילויים משפחתיים ביתר הליגות המקצועניות (459 דולר למשחק פוטבול, 359 דולר למשחק הוקי קרח, 326 דולר למשחק כדורסל).

הבילוי המשפחתי היקר ביותר בליגת הבייסבול הוא משחק ביתי של בוסטון רד-סוקס - 350 דולר. הרד-סוקס גם מוכרים את הכרטיס הממוצע היקר ביותר (52.3 דולר).

הבילוי הספורטיבי הזול ביותר בכל ליגות הספורט בארה"ב הוא במשחק של קבוצת הבייסבול אריזונה דיאמונדבאקס - 126 דולר בלבד. קבוצת הבייסבול סן דייגו פדרס מוכרת את הכרטיס הממוצע הזול ביותר בספורט האמריקאי - 16.3 דולר בלבד.