הסטארט-אפ WalkMe מגייס 11 מיליון דולר, ועוד עובדים

ב-12 החודשים האחרונים החברה הכפילה ואף יותר את צוות העובדים שלה, וממשיכה לגייס עובדים בימים אלה

חברת הסטארט-אפ WalkMe, המטמיעה כלי הדרכה ידידותי באתרים, גייסה 11 מיליון דולר בסבב שלישי בהובלת הקרן האמריקאית Scale Venture Partners. בגיוס השתתפו גם משקיעים קודמים, בהם הקרנות גיזה, ג'מיני ומנגרוב. עד כה גייסה החברה 17.5 מיליון דולר.

בעקבות ההשקעה, יצטרף רורי א'ודריסקול, שותף מנהל ב-Scale VP, שהשקיעה בעבר בחברת uTest הישראלית ואף בחברת box שמתכוונת בימים אלה להנפקה, לחבר המנהלים של WalkMe.

את חברת WalkMe הקימו ב-2011 דן עדיקא, רפי סווירי, אייל כהן ויובל שלום ופיתחו פלטפורמה שמאפשרת לכל בעל אתר לבנות הדרכות שמלוות את הגולש צעד אחד צעד תוך כדי ביצוע פעולות שונות. אחת ממטרות הפלטפורמה היא להפחית מעלויות התמיכה הטכנית באתר ולהגביר את האינטראקציה והמעורבות של הגולשים. ב-12 החודשים האחרונים החברה הכפילה ואף יותר את צוות העובדים שלה, וממשיכה לגייס עובדים בימים אלה.

"WalkMe תוקעת יתד בלב ה-FAQ ותפריטי העזרה הפסיביים והלא המקוונים ובמקום זאת מספקת הכוונה והנעה לפעולה בשיטת צעד אחר צעד בנקודת האינטראקציה", אמר א'ודריסקול. לדברי מנכ"ל WalkMe, דן עדיקא, "ארגונים משקיעים הרבה כסף וזמן בתוכנות שנועדו לשפר את עסקיהם ואת שירות הלקוחות שלהם. עם זאת, הם צריכים להתמודד עם אתגרים מורכבים כגון שיעורי אימוץ נמוכים, הצורך בהדרכה מתמשכת של העובדים, וכן הסתגלות המשתמשים לשדרוגים ועדכונים המסופקים באופן תכוף יותר בעידן הענן".

עוד הוסיף עדיקא כי "אנו רואים דרישה הולכת וגדלה בשוק לטכנולוגיות שמפשטות את חוויית המשתמש, מגבירות את יעילות המשתמשים ואת הביצועים שלהם, ומאפשרות מכירה ושיווק חכמים בקנה מידה גדול - וכל זה בעלות כוללת נמוכה יותר. לתמונה זו נכנסת WalkMe".